Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER leverandør til produktion af økologisk sengetøj til børn

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vi er et lille nystartet virksomhed der laver økologisk sengetøj til børn. Dog har vi lidt problemer iforhold til leverandører, så skulle der sidde nogle derude med kontakter er vi MEGET interesseret.

Mvh

Louise

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du giver mere information som forventet produktions styk antal, styles, target pris og der er flere i dette forum der kan servicere dig. Inklusiv undertegnet. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Brenderup
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Broderi & Design Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Måske jeg kan hjælpe. Jeg designer og fremstiller boligtekstiler. Og kan også tilbyde dekoration af jeres sengetøj i form af broderi.

Men som Mikkel skriver skal vi bruge noget mere info.

Men du er velkommen til at sende en mail til anne@broderi-design.com

Med venlig hilsen

Anne Schwalbe

Broderi & Design

Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge jeres svar. Hermed lidt mere info. Vi har pt kontakt til en GOTS certificeret leverandør i Portugal, problemet er dog bare at han ikke viser den store interesse, går langt mellem svar osv. Vi er ikke selv GOTS certificeret som virksomhed men går op i at slutproduktet har en eller anden form for certificering da der er tale om tekstiler til børn. Ang. min så ligger vi i så små ordre som muligt for printet metervarer, så realistisk for print vil det nok være omkring 150 stk. men gerne mindre hvis muligt. Vi går først og fremmest op i kvalitet og design. Vi mangler altså en leverandør/leverandører til hele produktions processen. Hvis der er nogle der evt. har en kontakt kan jeg give mere specificeret svar over mail. 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Tekstilkampagne.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg kan muligvis være behjælpelig.

Jeg betjener et lagersalg der sælger restlager fra en større virksomhed som sælger B2B tekstiler til industrivaskerier i Europa.

Det stiller store krav til bla. Miljø og etik.

Sengetøjet er lavet ifht slutbrugerne som er hoteller og også syge- pleje samt privathospitaler m.m., så kvaliteten er god.

Vi er hoppet bevidst uden om GOTS og har valgt BCI i stedet for.

Kontakt mig på kontakt@tekstilkampagne.dk hvis du vil vide mere.

 

Vh Andreas

Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel har du set mit andet indlæg?
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,  hordan kontakt jeg jer ?

Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

bare skriv til louiseseerup@me.com

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik i Kina. Helt konkret vil vi matche dine produktionsønsker med en fabrik og besøge fabrikken i dit sted. Vi besøger også fabrikkerne for at verificere deres produktionsforhold og arbejdsvilkår, således at du kan producere med ro i sindet. Helt konkret forlanger vi at fabrikkerne overholder vores CSR-standard (som du kan læse mere om på vores hjemmeside: www.bricpro.com). 

Vi har arbejdet med et par andre opstartsvirksomheder og har en klar ide om hvilke problemstillinger der er væsentlige at overkomme i opstartsfasen. Vores koncept bygger derfor på at give dig et klart indblik i dit fabriksvalg før du vælger at outsource, således at alt flasker sig under din første produktion. 

Jeg kan kontaktes på mads@bricpro.com hvis du er interesseret. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg kender nogle, som har ledige kapaciteter i Polen. Kontakt mig venligst på tlf. 20999509.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)