Det kommer an på produktet og betingelserne. Du er nødt til at uddybe. Er det købt som privatperson og hvilken vare er der tale om? - og hvad står der i betingelserne?
I deres betingelser står der at når man har taget et produktet i brug fraskriver man sig de 14 dages fortrydelsesret.
Nu fortæller du intet om, hvilket produkt det er, og om det er B2C eller B2B?
Men ja de kan godt fraskrive sig fortrydelsesretten, når det er taget i brug, hvis det dermed ik længere kan leveres tilbage i samme stand, som det er købt. F.eks kan en trøje uden tags ik sælges til andre kunder, og dermed kan webshoppen nægte at tage den retur, hvis du har brugt den...
Der er stor forskel på ydelser og produkter. Desværre er ydelser ikke min ekspertise - men jeg vil gætte på at så snart du har taget ydelsen i brug - så frafalder fortrydelsesretten.
Har du noget dokumentation på det. Fordi hvis jeg slette alle filerne på mit webhotel er det vel som da jeg købte det, også skulle jeg vel kunne levere produktet tilbage i samme stand som da jeg købte det, og dermed er jeg berettiget til de 14 dages fortrydelsesret. Eller hvordan ?
Har du noget dokumentation på det. Fordi hvis jeg slette alle filerne på mit webhotel er det vel som da jeg købte det, også skulle jeg vel kunne levere produktet tilbage i samme stand som da jeg købte det, og dermed er jeg berettiget til de 14 dages fortrydelsesret. Eller hvordan ?
Jeg kan se, at du postede et indlæg, mens jeg var ved at skrive mit. Ved digitale produkter, der frafalder fortrydelsesretten enten ved levering, eller når de tages i brug... Så du kan ik rigtig gøre noget i denne sag desværre...