Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. 14 dages fortryddelsesret

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har købt et produkt ved en virksomhed.

Da jeg ikke er tilfreds med mit produkt vil jeg så fortryde købet.

De fortæller mig så at jeg ikke kan fortryde købet da jeg har vedtaget deres betingelser.

I deres betingelser står der at når man har taget et produktet i brug fraskriver man sig de 14 dages fortrydelsesret.

Kan de det ?

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på produktet og betingelserne. Du er nødt til at uddybe. Er det købt som privatperson og hvilken vare er der tale om? - og hvad står der i betingelserne?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt mere Info vil være Nice, det jeg er interesseret i at vide, snakker vi net køb eller fysisk butik?
Og snakket vi om privat eller virksomhedskøb?
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et webhotel. Det er købt som privat. Jeg ønsker ikke at uddybe alt for meget da jeg ikke vil hænge firmaet ud.

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er på nettet og det er som privat.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

mathias123:

I deres betingelser står der at når man har taget et produktet i brug fraskriver man sig de 14 dages fortrydelsesret.

Nu fortæller du intet om, hvilket produkt det er, og om det er B2C eller B2B?

Men ja de kan godt fraskrive sig fortrydelsesretten, når det er taget i brug, hvis det dermed ik længere kan leveres tilbage i samme stand, som det er købt. F.eks kan en trøje uden tags ik sælges til andre kunder, og dermed kan webshoppen nægte at tage den retur, hvis du har brugt den...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus C
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Fra  dmkjr.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der ikke er tale om et fysisk produkt men en serviceydelse, har du ikke 14 dages fortrydelsesret. I fag termer er det et specieskøb.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stor forskel på ydelser og produkter. Desværre er ydelser ikke min ekspertise - men jeg vil gætte på at så snart du har taget ydelsen i brug - så frafalder fortrydelsesretten. 

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du noget dokumentation på det. Fordi hvis jeg slette alle filerne på mit webhotel er det vel som da jeg købte det, også skulle jeg vel kunne levere produktet tilbage i samme stand som da jeg købte det, og dermed er jeg berettiget til de 14 dages fortrydelsesret. Eller hvordan ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mathias123:

Har du noget dokumentation på det. Fordi hvis jeg slette alle filerne på mit webhotel er det vel som da jeg købte det, også skulle jeg vel kunne levere produktet tilbage i samme stand som da jeg købte det, og dermed er jeg berettiget til de 14 dages fortrydelsesret. Eller hvordan ?

Jeg kan se, at du postede et indlæg, mens jeg var ved at skrive mit. Ved digitale produkter, der frafalder fortrydelsesretten enten ved levering, eller når de tages i brug... Så du kan ik rigtig gøre noget i denne sag desværre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)