Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 5 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Mehmet Aslan:
Dit indlæg er helt klart dagens bedste, og mest hjælpsomme! :) godt gået...! 5 stjerner herfra også! :)

Tusind tak!!!

Mehmet Aslan:
Dog har jeg lige to enkle spørgsmål: Hvad koster det efter de første 3750,-? :)

Det koster ikke mere end 375,- kr. også selvom om han omsætter for over 3 millioner.

Mehmet Aslan:
Og hvad sker der hvis han umiddelbart er at være nået 3750,- pr. md vælger at droppe cloudsprout og flytte det hele over på en anden platform? :$

- Hvordan er i dækket ind overfor sådanne situationer? :)

 Ja, han kan på erhvert tidspunkt, droppe CloudSprout og skifte til noget andet, det står ham frit for der er ingen binding.

MEN CloudSprout er lidt anderledes end f.eks. de forskellige Open Source shops, det en hosted løsning, hvilket vil sige at den shop som man bygger på CloudSprout ikke kan kører på andre webhoteller, så man er nødt til at sætte sin shop op på ny, hvis man flytter.
Men man kan selvfølgeligt få adgang til produkt og ordre data, som man kan tage med.

 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 08:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Jeg har bare problemer med at få det oversat til dansk..


Drop Shopify. Jeg kan hjælpe dig med at oversætte alt. 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 08:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Casper. 

Jeg vil på ingen måde skyde din drøm om en webshop ned. Slet ik!. Men jeg vil gerne fortælle dig mit ærlige syn på tråden her. No hard feelings! 

Dog tror jeg at du " overvurderer " dit market en hel del.. Det er utroligt svært at sælge disse vare du har på sinde. Disse vare er top of mind ved alle der gerne vil igang med en shop løsning. Lige som alle gravide kvinder på barsel der tror at nu skal de igang med at sælge børnetøj online efter end barsel.....jeg har en del erfaring da jeg ikke har lavet andet de sidste mange år. Har haft mange shops igennem tiden. Store som små. Nogle med success, andre med mindre success. Jeg tror desværre ikke at det holder blot at sænke priserne osv i dette market samt andet.... Du skal kunne noget mere. !  Være first mover på en niche ting inden for det du gerne vil sælge. Og her er der bare 10.000 der har været hele møllen igennem før dig!!! SEO, 5000+ arbejdes timer osv .  Jeg tror desværre at du dør langsomt i arbejde med disse vare. og alt hvad der følger med denne shop. Beklager at jeg siger det, men det er blot et ærligt svar. Du kan med fordel se på amino børsen ! En del af de shops der bliver sat til salg er inden for det område du gerne vil starte op i! Det er der vel en årsag til ! 

Dette er ikke for at tage ildsjælen fra dig, men undersøg nu lige dit market en gang til ! Tjek regnskaber osv fra andre i samme branche! Det ser ikke så godt ud. Der skal godt nok meget til for at tjene penge på disse vare. Mere end du lige går og regner med! Hvis jeg skulle komme med en ide til dig og det skulle være inden for dette område ! så sats mere på nichen... eks. solcelle oplader ( blot en hurtig tanke ). OG IK ANDET! Der kan du differencer dig! Lave unikke reklamer osv. Bedre SEO osv. 

Men hvem siger at DU ikke kan så en stor success med dette. Hvis du tror på dig selv, har modet, osv så GØR DET ;0)  

Dont shoot me :0)

Ha en dejlig fredag alle. 

Venlig Hilsen

Uffe Kjær

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 09:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffekjær:
Men hvem siger at DU ikke kan så en stor success med dette. Hvis du tror på dig selv, har modet, osv så GØR DET ;0)  

Jeg tror 100% på mig selv :) og det er det vigtigste for mig at jeg vil det her, jeg vil sælge noget jeg har interesse for

Fra Brenderup
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Broderi & Design Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Jeg har lige besøgt jeres hjemme side CloudSprout.dk Det ser jo spændende ud. Hvis jeg ønsker at modtage Dankort skal jeg selvfølgelig ansøge om en betalingskortaftale som koster 1000 om året ellers er det gratis at benytte jeres shop hvis min omsætning ligger under 3750 kr. pr. mrd. Er dette forstået korrekt.

 

Med venlig hilsen

Anne Schwalbe

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den billigste pakke hos shopify koster da også kun 29usd?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Casper,

bare forrtsæt.

Prøve det here: bricksite.com

på dansk, INGEN løbende udgifter (kun domæne 45.- om året),

for et engangsbeløbet på ca 500 Kr - inkl. tilvalg: PayPal betaling (som indeholder MasterCard og Visa), kurv, logo og tilføjet domæne.

vh

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Schwalbe:
Jeg har lige besøgt jeres hjemme side CloudSprout.dk Det ser jo spændende ud.

Tusind tak, vi har arbejder rigtigt hårdt på at gøre CloudSprout til det system til nye e-købmænd og website ejere, så det luner, tak.

Schwalbe:
Hvis jeg ønsker at modtage Dankort skal jeg selvfølgelig ansøge om en betalingskortaftale som koster 1000 om året ellers er det gratis at benytte jeres shop hvis min omsætning ligger under 3750 kr. pr. mrd. Er dette forstået korrekt.

Ja, det er korrekt! 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, det lyder fint

bliver man flyttet til PRO (150.-/måned), hvis trafikken stiger over 3GB, og man stadig er under 3750 i omsætningen?

eller man bruger mere end 200MB? Hvor meget er 3GB traffik?

Ulempe: ingen support, desværre.

Du skriver på hjemmesiden: "Gratis udgaven er løsningen for mindre virkomsheder, såvel som for advancerede Wink forbrugere".

Er det svært at selv finde ude af det?

 

Side 5 ud af 10 (96 indlæg)