Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 2 ud af 10 (96 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Det er godt nok ikke mange ambitioner du har for din webshop. Du vil næsten altid have underskud de første par måneder i en webshop, og de fleste går vel efter at sælge mere og mere hver måned:P? Hvorfor ikke gå efter at stige i omsætning hele tiden :)?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Det er barske realiteter, men ja, du skal nok regne med et underskud, den første stykke tid...! :) Også skal du være OBS på de breve stakkevæsenet også mpske kommer til at sende til dig - oveni alt det du har skrevet... Jeg oplevede at modtage et brev fra dem, hvori de skrev at de regnede med at jeg i 2013 ville tjene x-antal kroner. Og derfor fik jeg tilsendt girokort, som jeg kunne indbetale? :) Det blev så rettet til 0 igen, efter lidt telefonsamtaler frem og tilbage... 

Hvad er det jeg prøver at sige? :) - Det er ikke billigt eller nemt at starte en webshop! 
 

- Anders

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

accountman:
Du skal tænke på at disse omkostninger er fradragsberettiget, så efter skat drejer det sig om 3-400 kr.

er kun relevant hvis der er noget overskud hvorfra du kan trække udgifter fra ellers er det lige ud af egen lomme, netto

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Casper

Tit handler iværksætteri jo om, at tage chancer, men der er selvfølgeligt ingen tvivl om at den kloge iværksætter prøver at minimerer dem.

Jeg har et bud, på en løsning så du ihvertfald på software og hosting kan få overskud eller break-even hver måned.

Løsningen hedder CloudSprout, og den er nok lige hvad du skal bruge. Men før hænderne kommer for højt op! Så skal det siges at vi endnu ikke har nogle kom-i-sites, og at det vil gøre det svært for dig, at bygge din shop på platformen. Men hvor der er vilje er der vej, og du kan enten vente på at vi får kom-i-sites, videoer etc. klar eller bare prøve dig frem.

CloudSprout er en hosted shop ligesom Shopify, men CloudSprout er gratis indtil du omsætter for over 3750 kr. pr. måned eller bruger meget trafik eller plads. CloudSprout inkluderer en QuickPay gateway, så den klarer de to første poster i dit budget og sætter dem til 0 kr :-)

Som det også blev skrevet tidligere så er Excel etc. endda A4 papir udemærkede værktøjer til meget små regnskaber. Så den tredje post også bliver 0 kr.

Du kan tilmelde dig CloudSprout på vores hjemmeside http://www.cloudsprout.dk og prøve om det er noget for dig!

God vind med shoppen!

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt alm. at et nyt projekt giver underskud det første stykke tid, eks. forventer jeg et månedligt underskud omkring 100 - 150.000 kr det første års tid, for der efter at vende langsomt og efter 3 - 5 år begynde at give overskud i samme str. som underskudet var i begyndelsen - optimalt op til 4 gange så meget, altså et overskud efter 5 år på 400 - 600.000,- kroner pr. måned, men det kræver man holder sit fokus på salg, slag, salg, salg og atter salg, og naturligvis imellem yde en super service.

Så kan du holde dit fokus på salget og den gode kundepleje, så har du gode udsigter til at får en fornuftig forretning ud af din webshop.

Det kræver blandt andet at du arbejder når arbejdet skal gøres og ikke om du har lyst eller ej, at du arbejder selv om du er syg og sløj, det er hårde vilkår at være selvstændig men tilgengæld er belønningen i sidste ende også meget stor, man er egen herre over sit liv og sin fremtid.

Er der tale om et helt nyt produkt i Danmark, så kan du godt forvente en ret hård start, slår det så igennem, så kommer den store gevinst for dig med tiden.

Venligst

René Buch

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Hr. Buch. I starten skal der investeres tid og penge for at få virksomheden igang.

Hvis ikke du har pengene, ser jeg to muligheder. Enten venter du og sparer op. Eller også tager du et fritidsjob der kan give pengene.

Jeg har tidligere finansieret opstart gennem fritidsjobs. Det er bedre end at låne til drift, hvis det er til en lille virksomhed.

Mvh Carsten


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en tommelfingerregel, som er baseret må mange års erfaring, der hedder: Har du ikke prøvet i 1000 dage, har du ikke prøvet.

Det afspejles ganske godt i nogle af tilbagemeldingerne ovenfor. Med andre ord: Det tager 1000 dage at opbygge en forretning, som man kan leve af. Rigtig mange undervurderer opstartstiden, og går konkurs, efter et år eller to, med en idé som måske bare skulle have haft et ekstra år.

Selvfølgelig er der undtagelser, men de er få.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Jeg har bare problemer med at få det oversat til dansk..

En del open source web-butikker har dansk sprogpakke

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, jeg er fået en del at tænke over men er stadig meget tvivl..

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lundsby,



Dit indlæg er helt klart dagens bedste, og mest hjælpsomme! :) godt gået...! 5 stjerner herfra også! :)

Dog har jeg lige to enkle spørgsmål: Hvad koster det efter de første 3750,-? :) Og hvad sker der hvis han umiddelbart er at være nået 3750,- pr. md vælger at droppe cloudsprout og flytte det hele over på en anden platform? :$

- Hvordan er i dækket ind overfor sådanne situationer? :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 2 ud af 10 (96 indlæg)