Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 10 ud af 10 (96 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@Cheapweb :-) ja vi er som sagt kommet lidt ud af en tangent omkring betalings systemer. Det er åbenbart noget
der nærmest er "religions krig" omkring hvilket overrasker mig en del i det jeg overvejende ser fordele i at der kommer
flere udbydere.

Mig bekendt er der ik nogen i denne tråd, som ik ønsker konkurrence indenfor området...

Men når man skriver ting, som er faktuelt forkert, så er det vel meget fair, at der gøres opmærksom på det. Og dit indlæg var 95% faktuelt forkert, så hvor er problemet? 

IT outsourcing:

Jeg må sige at det er lidt betænkeligt at man beskylder PayPal og WU eller andre i øvrigt for at bidrage til div. ulovligheder uden 
dokumentation mens der samtidig kræves dokumentation fra andre der kommer med indlæg...lidt dobbeltmoralsk.

Begge selskaber har selv indrømmet det, og WU er endda dømt for det flere gange. Hvorfor tror du der er indført nye regler og grænser for, hvornår en overførsel kan tjekkes af myndighederne hos WU?

Men hvis du ligefrem ik selv gider søge på Google, så er her et par links

http://compliancex.com/western-union-admits-they-were-used-to-fund-illegal-activity/

http://www.reuters.com/article/2010/02/11/westernunion-moneylaundering-idUSN1119905220100211 

http://www.nytimes.com/2010/02/12/us/12arizona.html?_r=0 

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/06/21/143133.htm

http://www.bt.dk/node/249987/print

Og der er mange flere kilder, hvis du googler :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også haft tilbudt betaling via PayPal hvilket vi havde mange kunder der benyttede sig af. Alligevel har vi valgt ikke længere at benytte PayPal simpelthen grundet deres transaktionsgebyr som er temmelig høje i forhold til hvad vi feks. giver hos Nets og Euroline på Visa og Mastercard.

PayPal tager feks ved md salg via paypal på kr. 0 kr.–20.000,00 kr. Transaktionsgebyr 3,4 % + 2,60 kr. hvor vi hos Euroline giver 1.65% uanset beløb størrelse.

Så ved en ordre på feks 500,- ser regnestykket således ud.:

Paypal.:

500*3,4%+2,60 kr = 19,60 kr

Euroline.:

500*1,65% = 8,25 kr

Det er en forskel på kr. 11,35.

Du skal helt op og sælge for over 800.000 pr md før gebyret hos Paypal ligger nogenlunde på niveau med Euroline.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 00:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvaa' skal vi ikke komme tilbage til emnet? Og så kan i tage den snak om betalingsgateways i de 500 tråde der allerede eksistere omkring emnet :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu vil jeg jo helst ikke bruge din egen stil Fashion Seller men nu er det altså dig der snik snakker en hel del :
Fashion-Seller:
Det er desuden meget dyre at lave en WU overførsel, end det er at betale via en bankoverførsel. Så at påstå bankerne er dyre, det er igen en sandhed med modifikationer

....hvor er dokumentationen på ovenstående henne ?

Kan du f.eks. oplyse mig hvilken dansk bank der kan overføre 1000 kr for et samlet gebyr på 90 kr til en udenlandsk bank ?

Fashion-Seller:
Det er kun hobby virksomheder, hvor det kan betaler sig, at have Paypal fremfor den anden løsning, hvis man sælger i Danmark...


Øh.... jamen var det ikke netop den type opstart vi talte om fra starten med Caspers ide ?

Fashion-Seller:
så kender man i det mindste modtagerens ID, hvis noget går galt. Det gør man ik ved WU

Øhhh har du selv prøvet ? ...lyder ikke sådan.....WU benýttes hovedsageligt af mennesker der har relationer til hinanden ....Eks. millionvis af mennesker der arbejder i andre lande og som sender penge til deres familier.

I DK skal du frem med pas eller førebevis for at sende og modtager i udlandet skal vise gyldig ID for at kunne afhente penge.

Du har ret i at der desværre er kriminelle der har udnyttet WU systemet hvorfor de har været nødsaget til at stramme op på sikkerheden og dokumentationen
og betalt bøder som du nævner. Det er så desværre også gået ud over en de millioner af mennesker i fattige lande der benytter det som f.eks. i Filippinerne hvor det at få et godkendt ID der skal til for at kunne afhente penge koster op mod en det der svare til en uge løn hvor man tidligere kunne nøjes med et alm.  postal ID.

Og til slut Fashion Seller - du havde ikke behøvet at paste tilfældige links ind som svar- du virker mere fokuseret på at rakke mine og andres indlæg ned (i denne tråd) og jeg kan slet
ikke gennemskue dit ærinde. Du må gerne mene at mine indlæg er dårlige og forkerte - men det kan dog undre mig en del at du så gider bruge så meget energi på dem. Du er sikkert meget dygtig på dit felt og ved en masse om Fashion lad os høre lidt om det. Hvad er f.eks fordele/ulemper ved at starte online virksomhed i Tyskland frem for DK ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er vigtigt at man ikke overvurderer vigtigheden af betalingsløsningen, der er ikke nogen tvivl om det selvfølgeligt er en vigtig faktor, men der er mange andre faktorer der kan vise sig at være ligeså vigtige.

For de fleste af os der har arbejdet med e-handel tror jeg ikke der er nogen tvivl om PayPal løsningen konverterer dårligere. Men det er vigtigt at huske af faktorernes orden ikke har nogen betydning.

Så om du mister 50% pga. ikke nok seo, og dermed færre besøgende, om mister 50% pga. fotokvaliteten af varerbillederne eller mister 50% pga. forhøje priser, ja så er resultatet det samme.

I det konkrete tilfælde hvor Casper er 15 år, så kan det sagtens være fint at starte med en PayPal løsning og så opgraderer når og hvis det kan betale sig, det kan jeg ikke se noget galt i. I denne case skal vi nok huske på at hvis Casper på et tidspunkt opnår en fortjeneste på 2-3.000 kr. pr. måned, så er han sikkert rigtigt rigtigt godt tilfreds. Det vil jeg bestemt ikke sige er umuligt med en PayPal løsning.

Nu må man ikke tror, at mit forsvar af PayPal har noget med CloudSprout at gøre, i vores gratis løsning er der en QuickPay gateway med, som man kan bruge til indløse hos iBill med. Det betyder at man for 0 kr. i oprettelse kan indløse Visa udenom PayPal.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Det er ærgerligt at debatten bliver afsporet på denne måde, den er kommet rigtigt langt væk fra emnet. Det sker nogle gange og kan også være i orden, men i dette tilfælde har trådstarter opfordret til at komme tilbage til emnet og tonen i de afsporede indlæg er også noget hårdere end det er formålstjenligt.

Jeg håber Casper har fået nogle brugbare svar at gå videre med, jeg låser tråden her.

@Casper: Du er selvfølgelig velkommen til at starte en ny tråd med emnet, hvis du stadig har spørgsmål - så må vi se om vi kan holde den på sporet :-)

God søndag
/Brian 

Side 10 ud af 10 (96 indlæg)