Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 Mødebookere tak!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper. En anden god pointe er at når du får mødebookere til at lave dit job som konsulent, så får du sjældent kvalificeret dine møder. En booker laver bare et møde. Det er ikke dig selv, der har varmet kunden op. Det er ikke dig selv der har sikret dig, at I er på bølgelængde. Det er ikke dig selv, der har en god fornemmelse af, at det kan svare sig at drøne på besøg. Desuden findes der rigtig mange bookingfirmaer, men de kræver seriøse partnere - altså de bedste af dem, dvs. at de sjældent begynder at booke noget som helst, før der er garanteret "lidt kasse". Et råd. Gå selv i krig. Ring løs. Træn. Lyt og få masser af "nixen", brug det til at blive dygtigere. Vær systematisk. Jeg er jo ikke din salgschef. Men hvis du var min konsulent, og ikke kunne booke dine møder selv - Ja, så ville jeg ikke kunne tro, at du kunne lukke et salg ude hos kunden.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann: Jeg synes nu heller ikke konkurrencerne, på nogen som helst måde, kan være en forklaring på de manglende bookere. Det er helt almindeligt i salgsverdenen. Gulerødder virker altså bedre end pisk, når man booker møder.

Trådstarter: nu ved jeg ikke hvad det er jeg evt misforstår, men du stiller et ret direkte spørgsmål: " kan det virkelig passe at ingen vil booke møder" og det svarer jeg så på... 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

G.Christensen:
At lave konkurrencer ved salgsarbejde er da ikke unormalt.

Det ændrer ikke på min holdning - jeg synes det usmageligt at sætte folk op imod hinanden arbejdsmæssigt.

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:
Det ændrer ikke på min holdning - jeg synes det usmageligt at sætte folk op imod hinanden arbejdsmæssigt.

Nu beder trådstarter jo ikke om din holding i forbindelse med salgskonkurrencer - jeg er sikker på at det er fint hvis du selv laver en tråd omkring dette, trådstarter søger efter provisionslønnet telesælgere ;-)

Fra Fyn
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru. Hartmann

Hver sin mening, men forstår ikke at du mener man sætter dem op mod hinanden.
Det giver da kun motivation til en noget ensformig arbejdsdag.

Hvis man ikke har lidt konkurrence-gen i sig, så er det nok den forkerte branche man er i.

Jeg ved personligt at konkurrencer er noget der får folk op af stolen. :-)


Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

champ2012:
Nu beder trådstarter jo ikke om din holding i forbindelse med salgskonkurrencer - jeg er sikker på at det er fint hvis du selv laver en tråd omkring dette, trådstarter søger efter provisionslønnet telesælgere ;-)

Skal du bestemme hvad der må skrives?
Min og andres holdning til et koncept kunne måske få trådstarter til at tænke anderledes!

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ, det skal jeg ikke - Kan bare ikke se hvilket relevans du bringer til tråden omkring dine holdninger til salgskonkurrencer.

Og hvis du tror, at du kan ændre hans holdning til at tænke anderledes, så skriv dog manden en privat mail hvor du rent faktisk fortæller ham noget relevant, så han kunne skifte mening.....

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa trådstarter og champ med mere. Der er stadig en god pointe i Hartmanns indlæg. Det har noget med integritet, seriøsitet, ansvarsfølelse og ikke mindst respekt for telesælgeren. Den person som I vil have til at sælge netop jeres koncept - der som I siger "sælger sig selv". Han eller hun fortjener noget andet end det I lige melder ud i jeres tråd "6 mødebookere tak". Respekt for indsatsen - fast løn, som minimum, og det kan man godt give, når projektet sælger sig selv. Ansvarsfølelse overfor jeres eget koncept. Sælg det selv, når det er så nemt - og så vinder I jo selv præmierne. Og seriøsitet ift. at jeg aldrig kunne drømme om at sende mine sælgere ud i et projekt jeg ikke selv havde mødt og mærket, og ikke mindst set mulighederne i. Giv jer god tid. Gør det selv. Bliv dygtigere. Og så tjener i mere på bundlinjen. Frank

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Sikke da en debat min lille job annonce kan sætte gang i :)

Lad mig lige forklare..

Jeg søger ikke bookere til min peut virksomhed. Den kører fint i sig selv.. jeg søger bookere til et koncept omkring besparelser... indhentning af tilbud på alt til drift af virksomhed. Jeg har lavet en tråd som forklarer alt... vil du spare på drift mener jeg den hedder.

Jeg får lavet opslag på jobindex... satte den blot ind her for at give tilbuddet.

Konkurrencer er sjove...og højner motivationen...sån er det :)

Og....har været i branchen i 11 år.... så jeg har efterhånden en ide det om tingene.

Men dejligt med debat, og tak for rådene :)

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

jeg tog ikke stilling til trådstarters måde at få fat i folk på - jeg synes bare ikke at Hartmanns indlæg bidrager til tråden med noget positivt ( modsat dine indlæg ) Og folk som kender telesalgsbranchen ved jo godt at der kan være salgskonkurrencer mv.

Så om trådstarter er korrekt i sine måde at prøve at finde medarbejdere på, kan vi have forskellige holdning til, men når Hartmanns skriver:

Det lugter lige vel meget af et , dårligt, amerikansk koncept.

Så aner hun jo rent faktisk ikke noget om det, og når hun sidenhen lufter sine mening omkring at sætte folk op mod hinanden så bidrager det bare ikke til tråden...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)