Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 Mødebookere tak!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal bruge 6 DYGTIGE Mødebookere til en FAST opgave.

Der skal bookes møder til konsulenter som skal skabe besparelser på bundlinjen i div. danske virksomheder.

Der er tale om provision ved indgået samarbejde på møderne. Produktet er GODT, og burde gå som varmt brød for de fleste. Det handler om at sælge besparelser, uden nogen form for ekstra omkostninger.

Der er intet loft for indtjening... Men du skal regne med at komme til at arbejde, og ringe ud, fast!

Når du budgettet, er der en bonus, som tilsvarer. Så god provision, samt god bonus!

Kontakt mig for nærmere

Jesper

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne kunne starte i næste uge, da vi får travlt...

Du arbejder hjemmefra, så det er et dejligt frit job på den måde. Men du må regne med at blive holdt til ilden, da det er vigtigt at det kører optimalt. Dette er både for din egen, og virksomhedens skyld..

Der vil løbende være konkurrencer etc., for at holde lidt kampgejst oppe :)

Men har du booket før, og kan du finde ud af det....så SKRIV!

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe, at der ikke sidder flere end de jeg har fået henvendelser fra, som selv mener de kan booke gode møder? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære jesper.

Det kan være du skal oplyse lidt mere om dit produkt. Hvis man ser på dine kontaktoplysninger kommer man til en, lidt forvirrende ( min subjektive mening, ikke et faktum) hjemmeside, der beskriver at du sælger coach og psykoterapiløsninger. Psyko- og gestaltterapi, er ikke ligefrem "oppe i tiden" hvad angår terapeutiske løsninger, så hvad er det der gør netop dit produkt "GODT" og " Burde sælge som varmt brød" som dine kommende mødebookere, kan se en fremtid i at bruge deres tid på, når de skal være provisionslønnede. Intet ondt om det, det er en løsning mange små virksomheder vælger, der skal trods alt penge ind, før man kan give nogen ud, men det kan være en del af forklaringen på de manglende henvendelser.

En anden nærliggende forklaring kan være, at du leder på Amino, som er fuld af selvstændige, der selv har et produkt de skal have solgt. Der findes grangiveligt nogle stykker herinde på job jagt, men du kan målrette din søgning en del mere ved at slå jobbet op på en jobside. Når jeg har søgt studiemedarbejdere til virksomheder, jeg har lavet PR på, har jeg blandt andet taget kontakt til de store erhvervsskoler, og de har ofte et job-site hvor man kan annoncere, da de er interesserede i at at deres elever får noget praktisk erfaring med salg.

Held og lykke med din booker-jagt :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper. Vi kan da alle bruge "kun" provisionslønnede konsulenter. For mange år siden fortalte en lærer/coach/instruktør i salgets fortrædeligheder mig, at hvis man ikke selv er i stand til at sælge sit møde til et salg, "at det går som varmt brød", så er er der noget der skal justeres. At sælge besparelser gør vi stort set alle - mange om buddet. Men det handler jo oftere om et helt andet motiv, der får en kunde til at acceptere et møde. Og det skal man sætte sig ned og gennemanalysere, sådan at du f.eks. selv kan sælge mødet. Kunderne er ofte også meget mere åbne, når det er dig som de har talt med, der rent faktisk også møder op. Ved den første opringning har du måske formet at skabe lidt tryghed - kommer der en anden til mødet virker det måske ikke for skarpt på kunden. Det er det fedeste at møde op hos kunden og starte med at sige a la: Godauw Hansen, som jeg kunne forstå i telefonen, så ..., og så er det med at svinge lyttelufferne ude og fange de første motiver. god vind med ansøgningerne. Frank

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror i misforstår :)
Jeg er lige hængt op...men svarer senere.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Kølbæk Jensen:
Der vil løbende være konkurrencer etc., for at holde lidt kampgejst oppe :)

Det lugter lige vel meget af et , dårligt, amerikansk koncept.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad lugter amerikansk?
At jeg søger provisions mødebookere???
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

At du løbende vil lave konkurrencer mellem staklerne...

 

Fra Fyn
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru hartmann

At lave konkurrencer ved salgsarbejde er da ikke unormalt. Kunne ikke forestille mig at der var ret mange telemarketing firmaer som ikke gør det.
Det øger da motivationen en hel del.

Men derfor kan det da godt være amerikansk men har været i Danmark i mange år :-)

God weekend.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)