Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vistaprint visitkort, tryksager mv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Har bestilit visitkort via vistaprint flere gange, og har fundet en lille fidus ved at bestille dem som angivet nedenunder:

Brug dette link: http://www.vistaprint.se/frfse?frf=395585184862    så sparer du 25% på din ordre..... PLUS kursforskelle.

Opret dine varer, og afslut din ordre, det er vigtigt at du indtaster dig virksomheds nummer (SE-nummer / CVR-nummer) tastes normalt enten som: 22224444 eller DK22224444, så slipper du desuden for momsen....

Sidst jeg bestilte, fik jeg leveret 5000 designede visitkort, print på begge sider for DKR 550,-

Håber i kan bruge rådet, og tilgiv mig hvis det har været skrevet før....

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det bruger det link du selv skrev, får du ikke 25% rabat.... Men ja jeg modtager vist nok en provision ved bestilling på det link, noget med 4 vistaprint kroner...

Så fidusen forsvinder jo ved ikke at bruge rabat koden

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har prøvet dit link - men ikke alene får jeg ikke en skid rabat, det er også dyrere end hvis jeg laver min ordre på den danske side - ca. 300 danske kroner dyrere...hvad er det for en fidus?

Får du penge for det?

Mette

Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
De virkede for mig, skulle betale over 850,- for 5000 visitkort i den danske version, og kun 550 på den svenske ved denne guide.

Men du skal huske at bruge det link jeg skrev som gir dig 25% samt indtaste dit cvr for at slippe for momsen.

Med hensyn til betaling, så læs tidligere svar... men får altså ingen penge hvis ikke du bestiller noget... = hvorfor skulle jeg skrive guiden hvis ikke den virkede for mig...

Men i mindre mængder må jeg være svar skyldig....

Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer der undrer jer over hvorfor Hempels link ikke fungerer: Der er Ip tracking på og dermed er VistaPrint begyndt at redirecte kunder der kommer ind via Hempels link til den svenske side, tilbage til den danske side igen.

For at få mest ud af de tilbud der er på VistaPrints sider - vil jeg opfordrer jer til at signe op til nogle af de nyhedsbreve der kommer ud i hele Danmark - Der køres forskellige kampagner, hvor der er virkeligt mange penge at spare. - Eller selv logge ind på www.vistaprint.dk og signe op til partner programmet. 

Ydermere skal jeg informere om at vistaprint arbejder på at kunne yde en speciel medlemsrabat til Aminos medlemmer. 

 

Med venlig hilsen

P. Engberg
Manager - VistaPrint Denmark. 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede benyttet mig af Vistaprint og derfor fået min egen kode - og det formeligt vælter ind med tilbud i min inbox - hver uge er der noget som er gratis. Så hvis du skal give et tilbud der er udover de generøse tilbud jeg får pr. mail, skal det gerne være noget med gratis fragt :)

På forhånd tak

Mette - en tilfreds kunde (som dog savner A5 foldere)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)