Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigt AdWords spørgsmål om negative søgeord

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har et hurtigt AdWords spørgsmål, som jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med.

Hvis jeg tilføjer eks. [handsker] som negativt søgeord på annoncegruppe niveau, vil dette så ha' effekt på søgningen "billige handsker" som jeg har som godkendt søgeord under samme annoncegruppe?
Altså at "billige handsker" ikke vises pga. udelukkelsen af [handsker].

Sagen er den, at jeg har en anden annoncegruppe jeg hellere vil have synlig på eksakt match [handsker] ift. førstnævnte annoncegruppe.

På forhånd tak for hjælpen :) 

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du sætter [handsker] ind som negativt, så vil det ikke påvirke "Billige Handsker" :) No problems, what so ever..

Thomas

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for hurtigt svar :)

Gælder dette så også hvis jeg bruger billige handsker som et fleksibelt søgeord?
Altså uden "".. 

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, maa jeg lige snige et sprorgsmaal ind og sporge dig hvordan du tilfojer et sogeord med [handsker] klammer omkring ?  Er det manuelt ?  jeg sidder med en Macbookpro og har ikke disse [ ] klammer paa mit tastatur.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg er ikke den store ekspert i Mac computere, men umiddelbart vil jeg tro det er alt gr+8 (som det er på mit tastatur) eller alt gr+cmd+8, men jeg er som sagt ikke sikker :/

Jeg tilføjer mine søgeord manuelt med diverse tegn rundt omkring (hvis det er hensigten), men du kan smide negative søgeord ind uden tegn omkring, og så bagefter vælge søgeordene med flueben og trykke "rediger", hvilket giver dig mulighed for at redigere det fleksible søgeord til "sætning" eller [eksakt].

Håber det giver mening :)

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et godt eksempel lånt fra wordstream på hvordan du kan bruge forskellige typer:

if the keyword in question is "hard drive":

  • Broad match means that any search queries containing the words "hard" and "drive" will be filtered out.
  • Phrase match means that any queries containing the phrase "hard drive" (in that order) will be filtered out.
  • Exact match means that only the exact query "hard drive" will be filtered out.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Det forklarer tingene meget præcist :)

Tusind tak for hjælpen..

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Der er to måder at bestemme hvilke annoncer der skal vises i Adwords.

Der er den du beskriver, hvor du tvinger Adwords til ikke at vise dine annoncer for bestemte søgeord.

Den anden metode er ved at dele søgeordene op i Fleksibelt, "Søgeordssætning" og [Eksart] og så lade det være som en kraftig hensigterklæring til Adwords. Den sidste metode plejer Adwords at rette sig efter, undtagen i visse tilfælde, som hvis du har opbygget god historik i en mere løs søgeordstype eller hvis Adwords syntes at en anden annonce er meget bedre (f.eks. meget højre CTR).   

Adwords har arbejde meget på at blive bedre til det, så de er fri for de mange negative søgeord.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)