Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ Local

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lidt svært ved at finde rundt i de forskellige muligheder for Google profiler.

Jeg har en lille håndværker butik og vil gerne have lavet en firma profil.

Er det hvad de kalder Google+ local nu?

Og er Google places blevet udfaset eller opslugt af Google+ local?

Skal man desuden lave firmaprofilen fra ens egen google+ konto eller kan man oprette blog en firmaprofil?

Og har I et direkte link til hvor man opretter dette.

Jeg vil gerne vises når man f.eks. søger murer Skanderborg.

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob 

Jeg kan se du stadig ikke har fået nogle svar! Lad mig prøve. 

Altså der er stadig både noget som hedder Google places men nu kan du også oprette virksomhedssider på Google +

Hvis du ikke rigtig bruger Google + kan du oprette din virksomhed på Google places på følgende link:

http://www.google.com/placesforbusiness/

Hvis du bruger Google + og logget ind, kan du følge følgende link:

https://plus.google.com/pages/create

Ellers kan du når du er på Google + profil-startsiden, øverst til højre ved dit profilbillede finde en "pil-ned" og så klikke på "opret ny side".

Så vidt jeg ved fungerer begge ting for fremtiden, nu kan du bare kombinere dem begge.

Hvis jeg var dig ville jeg bruge det første link jeg indsatte. Når du så opretter virksomheden så kunne du jo i Company/Organization:* og i Description: skrive Murer Skanderborg før dit firmanavn :) Og så skal din adresse også helst være i Skanderborg. Så det bare vente på brevet og så du klar :)

Tror ikke helt jeg forstår det sidste i spørgsmålet:

Skal man desuden lave firmaprofilen fra ens egen google+ konto eller kan man oprette blog en firmaprofil?

Du kan lave firmaprofilen fra din egen Google+ konto, det er smartest.

Bedste hilsner

Christian - WorkGear.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Måske du stadig er interesseret i ovenstående: Du skal have styr på følgende:

- Google Places Listing

- Google+ Local Page

- Google+ Page (Googles svar på en Facebooksside)

Der har været stor forvirring omkring Googles profiler hos både virksomheder og konsulenter.

Igår - den 4. juni 2014 - har Google annonceret at det nu er muligt, at så Google+ Local og Google+ Page samme. Vi har skrevet en udførlig guide til hvordan du slår dine profiler sammen. Det kan være en stor fordel, hvis din virksomhed har et lokalt fokus. Endvidere leger du med på Google domæne og dette er jo meget interessant for dine SEO performance.

Læs vores guide til sammenlægning af Google+ Local og Google+ Page her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)