Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk, Spansk og Italiensk oversættelse

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tom Frank Christensen:
Jeg har fået denne oversat til tysk, spansk og italiensk til omkring 20$ for hver enkelt sprog via Elance så jeg søger *ikke* flere tilbud.

Undskyld men det er jo totalt useriøst at spilde folk til her på amino, når du går efter så useriøse lave priser. Gad vide hvordan kvaliteten er af arbejdet ;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Undskyld men det er jo totalt useriøst at spilde folk til her på amino, når du går efter så useriøse lave priser. Gad vide hvordan kvaliteten er af arbejdet ;)

Nu er elance jo bare freelancer i stor format, der sidder ret mange folk med de nævnte nationaliteter på elance, så mon ikke de behersker deres egne sprog godt nok til, at kunne levere kvalitet :)
Hertil er det "desværre" bare virksomheden for os, at vi er i konkurrence med lande, hvor løn ikke er så høj som i DK og derved er priserne med kvalitet også nogle gange lavere.
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Tom Frank Christensen:
Jeg har fået denne oversat til tysk, spansk og italiensk til omkring 20$ for hver enkelt sprog via Elance så jeg søger *ikke* flere tilbud.

Undskyld men det er jo totalt useriøst at spilde folk til her på amino, når du går efter så useriøse lave priser. Gad vide hvordan kvaliteten er af arbejdet ;)

Nu fik jeg ikke nogle svar herinde (Der gik 23 dage før jeg fik det første svar), og søgte derfor andre steder - det er vel et frit marked?

Og når det nu kommer så langt - så er f.eks. spanske og italienske - og sågar tyske lønninger noget lavere end danske, så jo - det kan sagtens lade sig gøre.

Har blandt andet haft en tysk journalist til at skrive 45 x 750 ords artikler for mig - i superb kvalitet - til i alt 3.500 DKK

Men i kunne jo bare have fået fingeren ud før jeg måtte søge andetsteds - så stop your whining dude :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Jeg har en enkelt side sammenskrevet resume som vi ønsker oversat til Tysk, kan vedhæfte dig filen hvis det er noget som kan have interesse.

/Imran

Fra Malaga, Spanien
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jet ved ikke hvad det handler om, men jeg er meget interesseret i at oversætte hvad I måtte have brug for
Venlig hilsen Nina Tingleff

Fra Malaga, Spanien
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups! Til spansk vel at mærke! :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)