Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flexleasing af egen bil??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 17:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer:)

Jeg har en bil i malmø som jeg gerne vil have flexleaset. Er det muligt eller skal det gøres af et flexleasing firma? Og vil firmaet gøre det nu når det ikke er deres bil?

Tak Tak 

VH

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det er sådan i Danmark, at man ikke må "eje" en bil man leaser - altså skal det gøres gennem et leasingselskab. De/vi vil så købe bilen af dig, lease til dig i en given periode ( typisk 12/24 eller 36 mdr.) og så får du ved kontraktens opstart en slutkøb/tilbagekøbssum.

Hvis det er noget du ønsker er du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg hjælpe dig med det.

Mvh. Mikkel Sandager

Tlf: 30706001

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 21:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld det sene svar, men har du en hjemmeside eller evt. andre biler? Er nemlig på udkig efter en bil, og spørgsmålet er om det kan betale sig med min egen fra Malmø, eller lease en herfra. 

Vh 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kigge på ok-bilsalg.dk under hvilken, Der ser du et uddrag af hvad vi har lige nu. Men vi kan selvfølgelig skaffe alt, så hvis der er noget specifikt du ønsker så skriver du bare. Hvis du bruger formularen på hjemmesiden så mærk den att. Mikkel i bemærkning, så finder jeg noget til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Nu er det vel et stykke tid siden du har skrevet opslaget.. men hvis du har interesse for at flex lease kan vi godt hjælpe dig med det.
Vi samarbejder med en af de førende leasingselskaber, hvor at vi importere eller finder den præcise bil du gerne vil have til den flex leasing kontrakt som passer dig bedst. Det kan være 12, 24 eller 36 måneder passer dig bedst til dine behov.

Skriv til mig hvilken type bil du er interesseret i og hvad dit budget er, så kan jeg sende dig et uforpligtende tilbud, hvor du kan se hvor meget det koster og hvordan ydelserne er fordelt.

Med venlig hilsen

Arvin Mosavi
www.fleximport.com 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter en Mercedes s500 eller cls, hvad ville sådan en koste.? Tænker 24mdr flex.

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Undskyld det sene svar.. hvis du stadig ligger inde med en bestemt type bil i tankerne, årgang, model, km osv.. så skriv til mig, vi er igang med en ny kampagne og samarbejdspartner til nogle af danmarks mest konkurrence dygtige priser.

Skriv til mig på:
amosavi@fleximport.com
27146324

Med venlig hilsen

Arvin Mosavi 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)