Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat i Aminoerne?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst i mange indlæg her på siden, at Aminoer forventer/ønsker en "Amino-rabat"

Hvis nu jeg skulle tilbyde mine produkter med "Amino-rabat", hvordan kan jeg så kontrollere at det virkelig er Aminoer som bestiller?


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Bed dine Amino-kunder om at kontakte dig via PB for at de kan få deres rabat, enten efter eller før bestilling.

Det er den eneste måde jeg kan se at Du kan sikre dig, når Du nu vil sikre dig.


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri, tak for hurtigt svar.

Selvfølgelig ønsker jeg at sikre at de kunder som kan få rabat også er berettigede til at få rabatten. Ellers kunne jeg jo ligeså godt sætte prisen anderledes.

Jeg vil gerne give rabat til mine "med iværksættere", og dermed yde et bidrag til enten at gøre det billigere at være iværksætter eller i det mindste skaffe flere brugere til Amino.

Jeg havde nok håbet mere på at mine sælgere kunne lave et opslag på f.eks. brugerid, i stedet for at jeg personligt skulle validere ordrerne
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen vælger at skrive, "Oplys følgende kode: "Amino_Sommerrabat" ved bestillingen". Men det forhindrer ikke folk der ikke har en profil på Amino, at bestille hos dig.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg da gerne åbne op for en Amino rabat

Som jeg skrev i en anden tråd (http://www.amino.dk/view.asp?topicID=19530) lancerer jeg et nyt produkt d. 15 august(hvis alt går vel). Alle Aminoer som sender mig en PB inden denne dato får gratis oprettelse, samt luksus versionen til standard pris.


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Dimitri

Jeg putter den der

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er efterhånden været mange sjove ideer til at give rabat herinde.

1. opret en amino kode som rabatkode som Dimitri nævner, det er den der er mest brugt. - her kan du ikke kontrollere om det er en amino eller ej.

 

2. Istedet for at skrive amino som rabatkode, så lad brugeren skrive amino + brugernavn, så kan du tjekke op på om det er en amino bruger - men igen så kan man jo bare oprette sig uden at lave indlæg og derved få rabatten.

 

3. Giv forskellige rabatter alt efter indlæg, det var blandt andet det Thorborg gjorde der E-pusher udkom, sådan at havde man skrevet mellem 0-100 indlæg gav det 5% mellem 100-500 gav det 10% etc.

4. Giv en aminorabat hvor man minimum skal have skrevet 25 indlæg.

Men alt i alt skal du jo også gøre op med dig selv hvor meget tid du gider bruger på administration af dette, og opveje mod at der måske smutter en enkelt eller 2 ikke-aminoer igennem på den anden måde.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2007 20:45:24 Forfatter: Martin Tygsen
Der er efterhånden været mange sjove ideer til at give rabat herinde.
4. Giv en aminorabat hvor man minimum skal have skrevet 25 indlæg.

Sjov idé, men man kan jo bare kyle 25 indlæg i test-kategorien.........

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

Jeg belsluttede mig for at gøre det udelukkende med en PB. Administrativt vil alt andet jo bare give mere arbejde , opretter nogen sig på Amino udelukkende for at få rabat, har det jo gjort godt alligevel.

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)