Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om den økonomiske krise og samtidig at være selvstændig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krisztian

Hvis du har mulighederne/midlerne til det, så lav et "mini Lazanta sport" i stedet.

Lej ud - og sælg andele i det -Det kunne være en vinder i Alanya. :)

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du tænker på timeshare?

Vi vil ikke følge Antalya. Vores produkter fx vores villaer er meget anderledes.
Hvis jeg skal være helt ærlig, vil jeg ikke købe timeshare.
Hvis jeg ikke vil købe et produkt, så vil jeg ikke anbefale til andre. Det er min filosofi. 

Mvh. Krisztian 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der her set den anders-and-tegneserie hvor Anders bliver narret til at købe timeshare :) ??? lol

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Er der nogen der her set den anders-and-tegneserie hvor Anders bliver narret til at købe timeshare :) ??? lol

Det handler ikke om ”bliver narret”. Vores produkter fx vores villa er meget anderledes, og folk tænker anderledes.

” My husband and I have had this time share for nearly 10 years. Sorry to say in all that time we have not been able to use it. Between going other places on vacation due to work or family and then having a family of our own and not having time or money to travel, it's just sat there.” 

“*If you normally spend less than $100 USD a night for accommodations then timeshare is NOT FOR YOU
*It is not a financial investment
*Don´t buy if you plan to rent it
*Don´t buy if you plan on reselling
*Don´t buy if you plan on exchanging often
*Make sure you can afford to travel at least one week a year”

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Krisztian :

Hvad synes du om den økonomiske krise og samtidig at være selvstændig?

Jeg fyldes vel med en form for optimisme. Folk spørger tit om jeg har kunnet mærke krisen, men jeg ved ikke hvad jeg skal svare da jeg er startet under krisen.  Mit firma vokser stille og roligt.  Det kan selvfølgeligt hurtigt gå den anden vej også hvis jeg ikke holder tungen lige i munden, bliver ved med at fighte eller bare læner mig tilbage og tænker nu går det godt.

Jeg tænker tit på at nøøøj hvor må det blive dejligt når optimismen i befolkningen vokser igen, og medierne stopper med deres forbandende evige snakken om krise.  Hvis det går nu... så må det bare gå endnu bedre når tiderne skifter og folk begynder at bruge penge i højere grad igen.

Desuden er der også den "spændende" ting ved tider som disse, at konkurrencen er blevet lidt hårdere, og at det ofte betyder at konkurrenter ryger i svinget. Igen er det med at holde tungen lige i munden.

Når det så er sagt er en af grundene til at det er gået stille og roligt frem for mig ikke at jeg har fået brilliante ideer, men at jeg har knoklert røven ud af bukserne, givet gratis massager for at få folk gjort opmærksomme på mig, været tilråde for kunder 24/7, kørt en halv dag for at tage en enkelt massage da det måske lige præcis kunne være den person hvis anbefaling ville spredes som ringe i vandet.

Derfor kan jeg i bund og grund bare sige om krisen... det er en god måde at få testet dig selv. Ikke målt på hvorvidt dit frma klarer det elelr ej, for de bedste kan fejle, men målt på dit gåpåmod og din evne til lange tunge træk.

God lørdag fra Rasmus

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for dit svar. 

Jeg har kigget jeres website, jeres introduktioner og servicer. Flot arbejd. 

Rasmus Ramskov:
Når det så er sagt er en af grundene til at det er gået stille og roligt frem for mig ikke at jeg har fået brilliante ideer, men at jeg har knoklert røven ud af bukserne, givet gratis massager for at få folk gjort opmærksomme på mig,
 

Jeg kan invitere dig til Tyrkiet / Didim.
Du kan slappe af, du kan få D vitamin, vi mangler ikke sol.Cool
Du kan få en gratis lejlighed optil 4 uger fra mig. Drinks

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)