Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forslag til forbedringer og tilføjelser af min forretningsidé?

Side 7 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak for støtten og hjælpen.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak ... jeg har skam også lært noget positivt gennem denne lange samtale, se du bare at få gang i din ide, for god det er den, men også meget udforderne, jeg ser det som noget du kan lære rigtig meget af, om ikke andet så vil du kunne få vildt meget erfaring du kan bruge sener hen i livet, så bare klø på med fuld fart.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket. Den vil jeg lige tage.

Men med hensyn til min anden plan om de 200 % på en uge, som jeg ikke fik svar på:

Kan man ikke lave en kontrakt med ham, der garanterer de 200 %, således at det nævnes i kontrakten, at a fx har indskudt 5.000 kr., og b har indskudt 3.500 kr.? Og hvis han så ikke overholder dette krav med at betale de 200 % tilbage, kan man så ikke retsforfølge ham og få erstatning, hvis det står i kontrakten, eller gælder det i alle tilfælde?

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har svaret på det i en anden tråd.

Jeg vil ikke røre det med en ildtang, du kan ligeså godt kaste penge ud af dit vindue, og der har du enda mulighed for at løbe ned og samle nogen af dem op igen, så dette ikke bliver 100 %, som jeg er overbevist om det andet er.

 

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du ikke engang kaste sølle 1.000 kr. efter projektet?

Hvis jeg ikke får noget for de 1.000 kr., kan jeg blackliste personen som min ven, og jeg har derfor en god grund til at cutte forbindelsen til ham (win-situation).

Hvis jeg får noget for de 1.000 kr., har jeg tjent på det (win-situation).

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

fireman:

Ville du ikke engang kaste sølle 1.000 kr. efter projektet?

Hvis jeg ikke får noget for de 1.000 kr., kan jeg blackliste personen som min ven, og jeg har derfor en god grund til at cutte forbindelsen til ham (win-situation).

Hvis jeg får noget for de 1.000 kr., har jeg tjent på det (win-situation).

Hvis det er en win-situation at cutte forbindelsen til ham, hvorfor fan overvejer du så at kaste penge nakken på ham?

Det forstår jeg ikke.

Og nej jeg har nok andet at bruge 1.000 kr på, end at se dem fordufte ud i den blå luft og intet få ud af det.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, okay. Det kan jeg godt se.

Men jeg ved ikke rigtig, om jeg kan stole på ham. Det er det, jeg skal finde ud af.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Et ordsprog siger "lån folk 500 kr og du ser om det er en ven eller ej"

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag fået at vide af en anden ven, at der er tale om en gråzone i dette projekt. Nogle mener altså, at han begår ulovligheder for at tjene disse penge - andre, at det er indenfor lovens rammer. Det er noget med, at han sælger nogle boligportaler til andre, som så sælger dem videre til nogle andre igen, så systemet kører i ring. Og det er åbenbart ikke 200 % på en uge alligevel. Man afleverer fx 10.000 kr. og får 20.000 kr. tilbage en måned efter. Fortjenesten er derfor 100 % på en måned.

Side 7 ud af 8 (75 indlæg)