Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forslag til forbedringer og tilføjelser af min forretningsidé?

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort - din ide er god, men der er et kæmpe arbejde foran dig, og det vil kræve en hel del penge, at få igang for slet ikke at tale om arbejdstimerne

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og derfor er vi flere om at få projektet til at lykkes nu. Endnu engang skal du have mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat 1.000 softwareudviklertimer af til projektet. Er det realistisk i din optik?

Jeg har sat prisen for hver softwaretime til at være 2-300 kr. Er det realistisk i din optik?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er mig du spørger så tror jeg du er lidt gal på den.

Timeforbruget der skal du nok forvente 2 årsværk som er ca 4.000 timer.

Prisen den skal være dobbelt op 400 - 600 pr time, plus moms, så kan du få en middel dygtig programmør.

Du vil vel gerne have fat i en af de bedste, så skal du nok op i 1.000 - 1.400 pr time, men tilgengæld kan du nok forvente det bliver gjort på korter tid.

Det er kun min IDE om hvor disse priser ligger i dag, timeforbruget er et skøn.

Det er jo en kæmpe stor opgave du har med at gøre .... i mine øjne kan det lade sig gøre, men jeg ville ikke gøre det grundet det store omfang og de ufattelige mange komplikationer du kan møde undervejs.

Lad os antage du får lavet alt det tekniske og har brugt 2 måske 3 millioner kroner på udviklingen alene- der er så ingen der vil gå med på ideen af de forretninger, butikker, virksomhede som du har forventet ...hvad så?

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan man ikke lave en skriftlig aftale, der binder, med butikkerne, inden man sætter softwareudviklerne i gang, altså aftale, at forretningerne SKAL implementere produktet, når det lanceres?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

fireman:
Men kan man ikke lave en skriftlig aftale, der binder, med butikkerne, inden man sætter softwareudviklerne i gang, altså aftale, at forretningerne SKAL implementere produktet, når det lanceres?

Du kan altid forsøge.

Men jeg tvivler stærkt på det, folk vil tro du er en ny annoncehaj, der forsøger at binde dem op på noget de ikke har behov for.

Jeg kunne ikke drømme om at skrive under på en bindende aftale, om at købe plads på en APP, som jeg ikke engang kan se i brug.

Så lige der vil du nok får 100 % nej tak, bare min holdning til den ide.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tror også, at de vil tænke sådan. Desværre.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du ikke tabe modet helt.

Lave en bruger undersøgelse, hvor du eks. udvælger dig 50 -100 butikker / virksomheder som du tager en snak med.

Dette vil dels give dig en ide om hvordan du skal håndtere et salg til kunden og dels hvorvidt din ide er god nok til at smide så mange penge efter den.

 

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Men findes der ikke nogen sider, hvor man kan få brugere til at læse om ens idé, og så kan de give et økonomisk bidrag til projektet, så det bliver realiseret eller bliver lettere at realisere?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

fireman:
Okay. Men findes der ikke nogen sider, hvor man kan få brugere til at læse om ens idé, og så kan de give et økonomisk bidrag til projektet, så det bliver realiseret eller bliver lettere at realisere?

Du er netop på en side der kan gøre det for dig ... Amino!

Du kan ved den rette ordsammensætning nå rigtigt langt med din ide.

Du skal først beskrive din ide, ikke i de helt små detaljer, men de store træk, lave en kort sammensætning af konceptet, beskriv ganske kort hvordan du får kunderne ind, hvordan du vil slæge din ide til kunderne, hvordan dine forventninger er til omsætningen ved eks. 100 kunder 500 kunder 5000 kunder - lige pt. vil jeg mene du skal op over 50.000 kunder for du kan leve af det, samt der vil være afkast til investor, her er du jo rigtig heldig da der er rigtig mange cvr. nummer i Danmark.

Du laver en helt kort beskrivelse af hele projektet med alle dele beskrevet, her vil det være en rigtig stor hjælp for dig selv at lave en forretningsplan, du lære en del af arbejdet med en forretningsplan.

Når du har alvet dette grundarbejde, så kan du begynde at tage kontakt til folk er har lidt kroner på lommen de gerne vil have til at vokse.

Det er noget af det du kan gøre, men om du gør det er naturligvis helt op til dig.

Venligst

René Buch

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)