Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man tekst forfatter til hjemmesider og i hvilken retning går udviklingen ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg kunne godt tænke mig en video om, hvordan man bliver tekst forfatter i en webshop eller på hjemmesider og hvad kan man tillade sig at tage for den type opgaver ? Som hel ny. - Hvordan får man det formidlet ud at man gerne vil lave den type arbejde, fordi at man  er dygtig og har passion for at arbejde med det sproglige. Kræver det en særlig form for uddannelse ? Jeg har hørt at det at det ind i mellem er et problem, at siderne ikke bliver fundet på nettet, hvis teksterne ikke er gode nok eller at man har flere sider så kan de forskellige søgemaskiner ikke finde ud af det og så bliver butikken jo ikke set og får ingen eller få kunder. Eller teksterne er for korte eller en for ringe kvalitet. Jeg har fået fortalt at teksterne i fremtiden vil komme til at betyde ligeså meget som SEO gør nu, men jeg ved ikke helt om det holder ??? Har du viden omkring dette ? I hvilken retningen udviklingen går. Holder det ?  Så det håber  jeg at få nogle svar på.

Hilsen

Pia Hass

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der svar til dig Pia:
http://www.amino.dk/tv/tekstforfatter-hvordan

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense C
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Jeg er nystartet tekstforfatter på freelancebasis, og nød godt af din video til Pia. Jeg har dog et opklarende spørgsmål:

- Når man opretter sin egen hjemmeside/blog, vil du så anbefale, at man laver en personlig blog (f.eks. www.mads-svendsen.dk) eller en mere forretningsbaseret hjemmeside (f.eks. svendsen-seotekst.dk)? 

Bedste hilsner

Mads

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)