Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står overfor at skulle satrte en webshop, i denne forbindelse har jeg selvfølgelig brug for en hjmmeside. Jeg har ikke det mindste forstand på hjemmesider osv., vil det være en stor hemsko for mig? Og måske en stor økonomisk belastning, i det jeg skal betale mig fra alt hvad der handler om at opbygge og vedligeholde hjemmesiden?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KammaKaj.

Der er mange ting at tænke over når man vil starte en webshop. Tag et kig på ShopNyt's beginners guide her:

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er med at vælge rigtig :) det kan blive rigtig rigtig dyrt hvis man ikke vælger noget som passer til ens behov

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KammaKaj,

Jeg havde ligesom du, overhovedet ikke forstand på hjemmesider, eller webshops som sådan. Men alligevel besluttede jeg mig for at starte noget op - Om ikke andet så i det mindste på hobby-basis! :)

Lad mig gøre en ting klart: Om du har forstand på det eller ej, så er det sidsygt tidskrævende. Man løser ikke alle ens problemer, ved at starte en webshop! :) Tvært imod...

Min oplevelse af at hvis jeg havde brugt 50% af den tid jeg har brugt på shoppen, på mit 08-16 arbejde, så havde jeg tjent betydeligt flere penge! :)

- Men når det så er sagt: Det er ikke umuligt! Det kræver bare en hulens masse gå-på-mod, tid, og penge - Hvis du ikke selv kan sætte en webshop op! :)

Hvis du føler at du har masser af tid så prøv! :) - Det er sjovt, når først man er igang, og begynder at forstå de grundlæggende ting ved at drive en shop...


- Anders 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige p.t er jeg selv igang med en webshop (som jeg selv udvikler, via et CMS system (content management system)). Jeg kan sådan set godt sætte hele mulvitten op for dig, relativt billigt eftersom jeg også nyder at hjælpe med at starte noget nyt op og udvikle det. Udover det kan jeg lærer dig at vedligholde og videre-udvikle siden selv. Så du skriver bare så kan vi tage den derfra hvis det skulle være.

Hilsen Emil

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KammaKaj
Jeg er indehaver af et reklamebureau, der til dagligt leverer løsninger til webshops, magasiner mv.
Derudover ligger en stor del af vores forretning også i at vejlede folk, ud fra analyser, tendenser, forretningsområder osv.

Hvis du ikke har det fjerneste forstand på "hjemmesider". Så kan det virkelig være op af bakke og lave en webshop, med mindre du sælger et produkt som VIRKELIG har et godt dækningsbidrag.
Du bør nok stærkt overveje om en webshop er noget for dig, hvis du ikke selv har forstand/lyst til at drive den. Størstedelen af det og have/lave en webshop er selve driften af shoppen.

Intet er umuligt at lære, og det er rimelig omkostningsfrit og "lære" at drive en webshop, da du har utrolig mange værktøjer online der kan hjælpe dig igang.

Webshop systemet kan være en virkelig god indtægtskilde, men man må ikke glemme at det mest af alt handler om virksomhedsforståelse, dernæst at kunne drive en forretning, dernæst om indkøb af rigtige varer til rigtige priser og sidst men ikke mindst at fungere som købmand.
Har du ikke de egenskaber og/eller ønsker at dyrke dem. Så kan du ligeså godt droppe webshoppen inden du overhoved bruger penge på noget der er dømt til at fejle - for tro mig det gør det.. :-)

Har du derimod egenskaberne, kan du drive en meget vellykket webshop og du kan også tjene gode penge på den også uden det æder sig selv op i drift.

- Skal du bruge selve shoppen, opbygningen, markedsføringen mv. vil jeg gerne komme med et realistisk tilbud på hvordan og hvad det koster at få bygget en shop som kan omsætte.
Skal du bruge vejledning kan du ringe til mig og vi kan tale lidt sammen. Det er kvit og frit :-).

Rigtig god vind med dit projekt.

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)