Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt at trække PC, med mere fra?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhusstuderende.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med oprettelse af hjemmeside, alle start indtægter kommer fra reklamer.
Er det muligt  at trække alle promoverings- og oprettelsesomkostninger fra i skat?
Og hvis jeg senere hen køber en computer eller andet som kan være relevant for hjemmesiden, kan jeg så trække det fra?

Mvh


Christian Lund

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - men det forudsætter jo, at skat ser din hjemmeside som en seriøst drevet forretning og det er jeg måske i tvivl om. Er den ikke det, vil du i alle fald ikke få godkendt et underskud som modregning i andre indtægter. Derimod vil du ha fradrag for dine omkostninger i forhold til de reklameindtægter der kommer, når de afholdes præcis for at få disse indtægter - 

Jeg har valgt at lave et lille indlæg om det på min blog, da det ret ofte opstår herinde. Du kan du læse i DETTE LINK

Bemærk, at man godt kan trække fra, og så siden opleve skat - selv år efter - sige stop - det her er underskudsvirksomhed og den er ikke seriøst drevet - så det er en løbende vurdering man selv laver. Er det noget man vil kunne leve af i en personlig virksomhed, er der aldrig tvivl, er det noget man laver som hobby ½ time om dagen - nok heller ikke tvivl om at det så er hobbypræget - Er den ikke erhvervsmæssig vil momsreg blive forkastet.

Held og lykke med det i alle fald

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)