Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan anmelder man telefonsælgere der bryder cvr-loven.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit firma er reklamebeskyttet og har været det i mere end 1 år, men jeg oplever stadig telefonsælgere der ringer til mig.

Nogle er frække nok til at fortsætte deres salgstale selv om jeg fortæller dem at mit firma er reklamebeskyttet.

Nu har jeg ganske enkelt fået nok, så hvordan anmelder jeg nemmeste muligt disse virksomheder/telefonsælgere?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stor erfaring fra branchen. Bureauerne står ofte ikke selv for produktion/udtræk af emnerne. Det gør Udbyderen. Dette være sig f.eks. Jyllandsposten, Børsen, Bonnier eller lign. Så ofte er det faktisk ikke bureauerne der bærer skylden. Vi henter selv vores emner da vi selv besidder produktet, og det er supernemt at sortere reklamebeskyttede fra i udtræksprocessen.

Personligt er jeg også ked af at loven ikke bliver overholdt.

Men... tror nu aldrig du slipper for at de ringer dig op, desværre.

Op med humøret, og hvis det ikke er noget for dig. Så fej sælgeren hurtigt af banen.

VH Johannes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Janus Lindau:
Reklamebeskyttelse i CVR, betyder "bare" at de ikke må ringe dig op fra udtræk lavet via CVR databasen, hvis de fx. finder dig via et indlæg på amino eller i en af telefonbøgerne, må de gerne ringe til dig.

Hvis det er korrekt, er en reklamebeskyttelse jo værdiløs. Tåbeligt, jeg hader at skulle bruge tid på telefonsælgere, der bare ikke kan forstå et nej.

Så bliver jeg nød til at lave en blind intern linie med ventemusik, som jeg kan omstille dem til.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:
Tåbeligt, jeg hader at skulle bruge tid på telefonsælgere, der bare ikke kan forstå et nej.

læg på... :-)

 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Så bliver jeg nød til at lave en blind intern linie med ventemusik, som jeg kan omstille dem til.

Jeg oplever det samme som dig, ikke fordi jeg er reklamebeskyttet, men jeg ligger bare på. Så ringer de ikke op igen :-)

Fra Køge
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi bliver også hele tiden kontaktet, men ligger på

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden jeg fik sælgere tilkoblet mit firma, ringede jeg selv meget ud. Der er jeg selv kommet til at ringe til én, som var reklamebeskyttet. Jeg skyndte mig naturligvis at beklage forstyrrelsen og nævnte at det naturligvis ikke ville gentage sig. 

Efterfølgende har jeg fået sælgere på, som får ringelister hvor reklamebeskyttede virksomheder er sorteret fra.
Det er ifølge mit hovede en god løsning. Sådan burde andre også gøre det.

Som jeg har forstået det, er det sådan at hvis man er reklamebeskyttet, så må man ikke kontaktes angående køb af diverse produkter. Uanset om man er fundet i en avis, telefonbog, i næbet på en brevdue, eller andetsteds. Hvis dette ikke overholdes, må man jo gøre op med sig selv, om det er værd at melde.

God dag derude :) 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holm:

Inden jeg fik sælgere tilkoblet mit firma, ringede jeg selv meget ud. Der er jeg selv kommet til at ringe til én, som var reklamebeskyttet. Jeg skyndte mig naturligvis at beklage forstyrrelsen og nævnte at det naturligvis ikke ville gentage sig. 

Efterfølgende har jeg fået sælgere på, som får ringelister hvor reklamebeskyttede virksomheder er sorteret fra.
Det er ifølge mit hovede en god løsning. Sådan burde andre også gøre det.

Det er også en rigtig god løsning, men der er mange som ganske enkelt er ligeglade med man er reklamebeskyttet.

det kunne være jeg bare skulle lægge på fremover, i stedet for at fare op i det røde felt, når de ikke respekterer et nej tak.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen der forbyder dig at lægge på Smile Forstår de ikke et nej tak, så læg på. Jeg personligt lægger på i det sekund jeg hører det er en sælger - gider ikke bruge min tid på noget jeg ikke er interesseret i. Så tager det typisk 3 sekunder, og de ringer ikke igen.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)