Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossist til lampe dele..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i tankerne at starte et lille firma, hvor jeg skal sælge nogle specielle designet bordlamper, som allerede er konstrueret og færdig designet, men jeg står og mangler en grossist til, at levere samlet ledning med fatning(E27), afbryder og 220V-stik. Det bliver ikke nogen stor produktion til at starte med, måske et lille oplag på 50stk, så derfor kunne jeg godt tænke mig, at finde en dansk importør, som har nogle standart sammenkoblinger at vælge imellem, som også vil handle med små virksomheder.

Derfor vil jeg gerne høre, om der nogen som har et godt forslag til hvem jeg kan kontakte?

Eller om det måske alligevel kan betale sig at kontakte en grossist i udlandet, for at holde prisen nede?

Mvh

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. og kontakte Solar, de burde vide en hel del.. Også Husk det er 230 V :-)

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, det vil jeg prøve. Og skal nok lige huske 230V, :-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Solar er en god mulighed - det kunne også være Louis Poulsen. De er begge store og markedsledene med fint udvalg, men det kan være svært at arbejde med dem som nystartet. Måske vil du få det nemmere hos nogle mindre grossister som  Jens a Jacobsen eller Malmbergs 

Held og lykke med projektetBig Smile

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak. så har jeg noget at arbejde med, og hente priser fra til, at holde op mod hinanden. :-)

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej K. LArsen

HAr lige set dit link.

Vi producere lamper i Polen, så jeg tror godt du kan spare noget ved, at købe i polen, fra os feks.

Vi har e27 fatniger osv. på lager.

Hilsen christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)