Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Ve-teknik Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej.  Nogen der har fået lavet / bestilt en hjemmeside ved en Thomas Hjort WUUZUU.com.?? Bestilte og betalte for en hjemmeside for en månede siden , og stadig ikke modtaget noget fra firmaet.  Ville være rart lige at høre om nogen har fået lavet noget fra firmaet, det var et amino tilbud jeg købte. Mvh

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du prøvet først at tage kontakt til vedkommende før du hænger ham ud her? :)

God weekend :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Ve-teknik Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars.

Ja det er sket rigtige Mange gange, og bliver bare holdt hen hver gang.

Mvh

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej VE Teknik. 

Jeg har snakket med Thomas rigtig mange gange, og han er en flink fyr. Jeg ved ikke helt hvad der er sket, men måske er der tale om en misforståelse :) Det eneste der undre mig er at du ikke kan komme i kontakt med ham/dem. Prøv at ringe igen på Mandag, det er jo weekend nu så tror ikke du får det store ud af det nu :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ve teknik:

Ja det er sket rigtige Mange gange, og bliver bare holdt hen hver gang.

Du kan jo kontakte ham og give ham en tidsfrist for seneste levering, eller du vil lade handlen gå tilbage og ha' dine penge retur.

Da han tidligere har lavet en tråd med tilbud til 10 stk. aminoer er årsagen er jo sikkert, at han har solgt til for mange på en gang, så han ikke kan følge med. Der er ingen der kan lave 10 hjemmesider på en gang og levere inden for rimelig tid.

Det bliver heller ikke bedre af at han har solgt til en pris, som han ikke kan leve af.

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Ve-teknik Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jarsten.

Alt dette er slf prøvet, før at dette indlæg er skrevet. Men en månede er der gået, synes da at det er pænt lang tid. Var osse bare nysgerrig om andre havde fået deres side, som de havde bestilt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ikke så spændende, det er derfor vi først fakturerer folk efter shoppen er køreklar og når så fakturaen er betalt overdraget domænet til kunden.

Det lyder rigtig ærgerligt, den situation du er havnet i.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ro på!

Jeg synes det er fint, man fortæller om sine oplevelser, men det med der INTET er modtaget passer jo ikke. Shoppen blev færdigdesignet i sidste uge og du fik et link, her efter skal shoppen overflyttes til serveren.

Jeg mener ikke at have holdt nogen hen, men der har været mange opgaver samt sygdom og det har jeg også givet information om. Så inden man begynder på at brokke sig i et offentligt forum, så ville det være en god idé at have de faktuelle oplysninger med.

Der er altid 2 sider af en sag, men glemmes åbenbart meget hurtigt.

Din webshop er kørende i starten af næste uge.

God weekend.


Med venlig hilsen

Thomas

PS!

Karsten Sønderup Hansen:
Det bliver heller ikke bedre af at han har solgt til en pris, som han ikke kan leve af.


Og Karsten du har da INTET indblik hvad jeg kan leve af, så løft lige niveauet bare en smule.


Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Da han tidligere har lavet en tråd med tilbud til 10 stk. aminoer er årsagen er jo sikkert, at han har solgt til for mange på en gang, så han ikke kan følge med. Der er ingen der kan lave 10 hjemmesider på en gang og levere inden for rimelig tid.

Det bliver heller ikke bedre af at han har solgt til en pris, som han ikke kan leve af.



Man skulle tro du også sælger hjemmesider.
Og når det så er sagt så har jeg også snakket med Thomas som lyd meget fornuftig og gjorde alt for at gøre en kunde tilfreds.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Og Karsten du har da INTET indblik hvad jeg kan leve af, så løft lige niveauet bare en smule.

Der er ingen der kan leve af at sælge komplette webshops i individuelle webdesign til kun 2000 kr., som dit tilbud i den tidligere tråd lyder på.

Det hænger ganske enkelt ikke sammen med den arbejdstid der skal bruges på et individuelt design.

Iøvrigt har du vel almindelige leveomkostninger, så som husleje, forsikring etc, som vi andre har.

Thomas:
Ro på!

Tror du ikke selv du skal falde lidt ned. Det er trods alt din kommunikation med din kunde, der har svigtet.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)