Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino! Jeg søger endnu en skribent freelancer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min nuværende skribent har ikke tid til at påtage sig flere opgaver før påske, så jeg vil nu fylde på med endnu en skribent.

Det jeg søger er en kreativ sjæl til at skrive gode, sælgende, relevante, varierede og grammatisk korrekte tekster til hjemmesider.

Der er tryk på varierede, da nogle af teksterne godt kan omhandle emner meget tæt på hinanden. Her er det vigtigt at den enkelte tekst er unikt udformet og har unikt indhold.

Det jeg søger lige nu er en der har tid nok i kalenderen til at skrive minimum 1-2 tekster om dagen det næste stykke tid. Længden på teksterne varierer.

Kontakt mig gerne via PM, hvis du har erfaringen der skal til for at skrive nogle gode tekster - og du føler du kan påtage dig denne opgave.

Tak for jeres tid!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de mange henvendelser :-)

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick Olsen!

Jeg er en rigtig god, kreativ og velformulerende skribent, som har afsluttet sin studentereksamen med ene 10-taller i dansk. Min største drøm er, at få et arbejde hvor man skal skrive tekster/artikler og om alle tænkelige emner. Jeg kan evt. sende mit eksamensbevis til dig, samt andre oplysninger hvis dette ønskes!

Mvh. Julie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)