Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop problem - betaling går igennem, men ingen ordre i backoffice!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kokkedal
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Beautiful Makeup Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i et stykke tid arbejdet på at skifte fra vores Oscommerce shop til Prestashop.

Planen var at gå i luften med den nye fra i morgen, men jeg har lige opdaget et stort problem, da jeg lige ville teste betalingsmodulet en sidste gang.

Betalingen går i gennem hos Quickpay, og der kommer ingen callback fejl fra dem. Men efter betaling bliver jeg redirectet til orderoversigten, og der bliver ikke oprettet nogen ordere.

Jeg har testet både med shoppen i aktiveret og deaktiveret (Quickpays ip-adresse er indsat).

Jeg har tjekket logfilen i Quickpays modulmappe og den giver flg. fejl hver gang jeg prøver at placere en ordre:

[22-Feb-2013 00:36:41 UTC] PHP Fatal error: Call to a member function addOrderPayment() on a non-object in /home/beautifu/public_html/beautifulmakeup.dk/classes/PaymentModule.php on line 307

Jeg har lavet en masse 301 redirects i htaccess filen, jeg ved ikke om det kan have indflydelse på dette.

Det har virket for et par dage siden hvor jeg havde shoppen liggende på et test domæne på samme server hos Meebox..

Jeg køre PrestaShop™ 1.5.1.0 og Quickpay standard modulet vers. 3.17.

Enhver hjælp vil blive værdsat. :)

Med venlig hilsen

Jean
www.beautifulmakeup.dk

Fra kokkedal
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Beautiful Makeup Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg har gravet lidt i det og jeg kan se i loggen i mit cPanel at efter jeg har forsøgt at placere en ordre sker der flg.:

1. kald fra Quickpay's server til /modules/quickpay/validation.php
2. kald fra min ip til /modules/quickpay/complete.php?key=8eb3e64d62a5ee26e84dbf0268110ecf&id_cart=378&id_module=111
3. kald fra min ip til /order-history

Det hele sker på under et minut - ingen ordre placeret.

Det ser ud som at selve quickpay delen virker fint, så jeg er lidt lost på hvor det går galt.

Igen enhver hjælp vil blive værdsat. :)

Mvh. Jean

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean

 

Fandt du en løsning? Jeg oplever nemlig den fejl nu, og min webmand kan ikke finde fejlen.

Mvh

MAjbritt

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det indlæg du svarer på er 2½ år gammelt, så forhåbentlig er problemet løst nu.

Hvis din shop er i maintenance virker callback ikke.

/Kjeld

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)