Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte virksomhed som konsulent i udlandet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder i Australien pt, saa I maa undskylde manglen af de danske bogstaver.

Jeg har taenkt paa at starte en virksomhed for at leje mig selv ud som konsulent. Dette er med formaal at kunne leje mig selv ud til udenlandske firmaer, hvilket ofte goer tingene lettere mht. visa hvis jeg er ansat i en dansk virksomhed og hyret derigennem. Derved kan jeg undgaa at skulle sponsoreres af firmaer som f.eks. er eneste loesning her i Australien hvis man vil arbejde her i mere end 6 maaneder.

Men hvilket firma egner sig bedst til dette hvis min kaereste ogsaa skal vaere med i firmaet? Jeg regner ikke med at have nogen stor indtjening foreloebig, saa det skal startes som et firma uden momsregistrering med en indtjening under 50.000 kr om aaret.

Er der nogen der har nogle fif til hvordan jeg kommer igang med dette og har erfaring indenfor at arbejde i udlandet gennem sit firma?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

toke_h:
saa I maa undskylde manglen af de danske bogstaver.

Skifte mellem forskellige sprog ved hjælp af værktøjslinjen Sprog

Du skal aktivere tastaturlayoutet for to eller flere sprog i Windows-operativsystemet, før du kan se og bruge værktøjslinjen Sprog.

toke_h:
Er der nogen der har nogle fif til hvordan jeg kommer igang med dette og har erfaring indenfor at arbejde

Hvad er du god til? 

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er geofysiker og laver processering, inversion og tolkning af geofysisk data indenfor grundvandskortlægning. Også derfor jeg er i Australien pt og arbejde nogle måneder.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)