Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cykel tyverialarmer - Sonus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle!

Så har jeg satme fået det hele på plads og har lige launchet webside og Facebook :)
Hvad synes i om sitet/ideen?

www.SonusAlarmer.dk

Håber på positiv respons :)

Im sooooooo excited!

Mvh. Charlie Haagendrup! 

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

du skal ændre designet for lige nu ligner det en standart wp blog. Der er ingen call 2 action knapper så man leder kunden mod køb.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlie,

Fint produkt du har dig - det ser fornuftigt ud, selvom den måske er lidt klodset at se på.. Jeg kunne nok godt tænke mig at se den i virkeligheden, før jeg kunne finde på at købe en!

Her er lidt respons på hjemmesiden:

Som manglerit rigtignok siger, så er der ingen "CTA"-knapper. Jeg mangler en stor, fed (og flot) grøn eller blå knap der på forsiden skriger "KØB MIG!". Ej ok, måske ikke lige sådan - der findes mange andre, gode formuleringer ('Læs mere' plejer at være en fornuftig CTA-tekst, fordi folk altid er interesserede i at læse mere om produkter før de køber).

Jeg synes desuden det er ærgerligt at dine sliders ikke er klikbare, men bare informationsbilleder. Hvis du i stedet for at have 5 sliderbilleder gik ned til 2-3 stykker, og så linkede til andre steder på din hjemmeside - det kunne være en "Køb"-side du linkede til, og hvor du så tilføjede en grøn "Køb din nye alarm her"-knap på billedet.

Du skal udnytte din sidetitel bedre! Lige nu anvender du kun 18 ud af de ca. 70 mulige tegn som der kan vises i søgeresultaterne - så i stedet for "Sonus Cykelalarmer" så tilføj noget mere tekst og kød på titlen. Det kunne være "Sikker cykel med en cykelalarm fra Sonus – den mest sikre cykellås" .. Ja find selv på noget :) Og giv så alle dine undersider unikke sidetitler.

Dine permalinks skal også være mere skarpe. Lige nu hedder nogle af dine sider "/side1/", "/side2/" og "/side3". Giv dem i stedet noget tekst der fortæller hvad der sker på siden! De ord som der findes i din URL påvirker også søgeresultaterne. Men lad være med at proppe for mange af dem ind, på for kort plads.

Du siger selv du har fået Facebook - jamen så link da til det! Folk er mere tilbøjelige til at give dig et "Like" hvis det er på din hjemmeside. Der er altså ikke mange der efterfølgende går ind på Facebook og søger efter Sonus Cykelalarm i søgefeltet. De vil nok hellere stalke deres venner! Og når du så er i gang, så få oprettet en side på Google Plus - både til dig selv, hvis du ikke har det, men så sandelig også til Sonus Alarmer. Og ja, Google Local samtidig.

Det var lige hvad jeg kunne komme på! Jeg kunne som sagt godt tænke mig at se produktet "live". Jeg bor selv i KBH N, så vi må lige aftale noget...

Mvh,

Kasper.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Ved ikke om du bare vil sælge til forhandler med synes du mangler at kune tage mod betaling fra dankort hvis du vil sælge til private :-)
Ellers syes jeg at sider ser fin ud

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastisk arbejde Charlie!

Jeg ville klart forsøge at tage telefonen også ellers ringe ud til alle cykelwebshops samt forsøge at få fat på de fysiske cykelforhandlers indkøber. Tror bestemt det kan sælge, hvor du får større ordre.

Hjemmesiden tror jeg ikke er særlig vigtig: Det er ikke der hvor pengene er anyway, det er når du sælger igennem dem der allerede har kunderne. Hjemmesiden er fin!

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlie

Den kunne godt være interessant for vores kunder af ellcykler men jeg mangler en del viden - og så mangler jeg især at se den i aktion. Jeg vil derfor opfordre dig til at få lavet noget video af den som supplement til din hjemmeside.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammnen. Ideen var, som Lars skriver, at få fat i nogle forhandlere, da de jo har Kundekredsen, men jeg tager ideerne til mig og vil bygge videre på siden.

Hvis i kender nogle der kunne have interesse i at forhandle Sonus eller er interesseret i en demonstration og evt. møde må i meget gerne sprede ordet!
Morten, jeg sender dig lige en PM! 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fint med et par videoer af, hvordan det fungerer.

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Går væk fra velkomstsiden, forsvinder dine facebook likes antal oppe i højre hjørne. Ellers godt produkt, jeg er solgt på ideen og ville købe ved en demonstrationsvideo..

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

super produkt.

men du har stavefejl: Du kan nå gå fra cyklen.  http://www.sonusalarmer.dk/hvordan-virker-sonus

synes ogsaa at beskrivelsen/teksten kunne goeres lidt mere elegant. Det er : hvis, hvis og hvis :)

men ja en demo video ville vaere rigtigt godt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)