Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er. 
Vi er et par stykker der er gået sammen om opstart af en ny webshop. Her gælder der selvfølgelig også at vi skal have lavet en hjemmeside. På siden skal selvfølgelig være betalingsmodul osv. 
Hvad er jeres bedste råd?
- At springe ud i det selv, og prøve sig frem til enkle drag&drop lign. løsninger
- Eller hyre en erfaren/professionel til jobbet, og i givet fald hvem?

Håber på nogle erfarene ugler kan hjælpe mig

/Lasse Olsen 

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo HELT an på jeres egne evner. Hvis I har rodet med at sætte diverse PHP / MySQL-løsninger op før, er det ikke en større hovedpine.

Hvis I derimod er helt grønne, kan det godt tilbringe lidt mere hovedværk end godt er.

Derfor ville det være rart at høre lidt mere om, hvad I egentlig selv kan :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Olsen:


- Eller hyre en erfaren/professionel til jobbet, og i givet fald hvem?

/Lasse Olsen 

Hvis i hverken har erfaring med webdesign eller programmering selv, vil jeg anbefale, at i får professionel hjælp. Det behøver ikke at være så dyrt.

Jeg kan varmt anbefale systemet Magento, og 1902 Software til programmering og webdesign. Du kan også tage et kig på get a shop, som ligger i den lidt billigere ende.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse,


Det lyder til at være helt nyt for jer, det her med webshops og lignende? :) Hvis det er korrekt, så anbefaler jeg at i læser grundigt op på hvad det kræver, udover selve shoppen...

Har i besluttet jer for hvad i gerne vil sælge for eksempel? :) og har i fundet en leverandør?

I forhold til selve shoppen: Hvis du overhovedet kan stille det spørgsmål som du stiller, så har du altså brug for professionelt hjælp! :) og i forhold til det kan du oprette en opgave inde på amino freelancer, og på den måde finde en freelancer hvis du er heldig...

Der findes andre gode alternativer også :) Men det overlader jeg til andre Aminoer - der kommer sandsynligvis en masse fede indlæg på denne tråd inden middagstid imorgen...!

- Held og lykke med projektet :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)