Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret til pladekontrakt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

 

Jeg er en ny bruger herinde – så dette er min først opslag – derfor ser jeg frem til og selvfølgelig håber, på noget positivt hjælp fra jer.

 

Mit problem er, at jeg for et år siden er blevet tilbudt en pladekontrakt fra et pladeselskab/label (beklager, men af sikkerhedsmæssige årsager og for at undgå problemer, vil jeg helst ikke nævne navnet på følgende pladeselskab) – men sagen er, at denne label havde mulighederne, kontakterne, samarbejdspartnerne og ikke mindst det nødvendige midler til at hjælpe en kunstner som mig, for at komme frem og sælge sig selv/find nogle projekter, at involveres i, i forbindelse med mit musik.


Og nu står jeg i en situation, hvor jeg har et lille problem med dette selskab – og gerne vil ophæve min kontrakt men har brug for hjælp til dette. Derfor søger jeg en som har erfaringer inden for kontrakter, der står til rådighed for at hjælpe. Jeg støtter gerne økonomisk såfremt det bliver krævet og fremviser selvfølgelig gerne pladekontrakten.

Og hvis du endda har mulighed for at mødes over en kop kaffe, til en personlige samtale/rådgivning, vil det være mere end bare godt. 

Så hvis du kan smide din e-mail som kommentar, så vil jeg meget gerne sende dig en e-mail med henblik på at arrangere det, hvordan og hvorledes vi gøre.

Mvh.

Sebastian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er ikke jurist, men har arbejdet og arbejder lidt med branchen og har erfaring om ikke andet - du må dog lige sige hvor du bor. Er det i nærheden af Lyngby ved København og du vil forbi her, ser jeg gerne på tingene og gir kaffe - men så kan du lige sende kontrakten til gennemlæsning inden -  det vil altid være totalt fortroligt og ikke koste dig noget at jeg læser den og kommenterer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor tæt på, det ingen problem for mig at komme derover. Jeg tænker om du kunne sende mig din mail? Så smider jeg dig en imorgen! Tusind tak:)

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Synch Advokater Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er også velkommen til at kontakte mig. Jeg er advokat og arbejder med/i musikbranchen og kender til kontraktstyperne m.v.

 

Morten Bøgenskjold
Advokat (L), Partner 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)