Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en Dygtig snedker/Tømmer (Odense)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Derude

jeg søger en Dygtig snedker/Tømmer Helst i Odensen området. da jeg selv bor her & det ville være nemmer at mødes & indgå i Projekt møder så Hvis du er Snedkeren jeg søger eller du kender den Snedker jeg søger vil jeg meget gerne høre fra dig af (PM)

Det jeg søger en Snedker for, er Enten at han skal kunne fremstille mine Designs til en Prototype ud Fra 3D Tegninger med realistisk Mål & min Baggrunds viden, alt jeg Designer Foregår i MM mål, evt Rentegning

mit andet udgangs punkt er at vi indgår i et sammarbejde / partnerskab da jeg ikke lige pt ville have råd til at Betale for din timeløn, ang Matrialerne ville jeg nok godt kunne Betale for. når jeg snakker om et Partnerskab mener jeg at vi udvikler Design produkter sammen med Henblik på at starte en selvstendig Produktion op eller i større tanker Investore til masse produktion, men igen det Kraver at du er en Dygtig snedker som er Kreavtiv kan komponier tingen ligsom innovation så i visse tilfælde indgår it-Teknologi også i vores Design produkter, har meget mere at sige men det tager jeg op med den rigtige henvendelse    

Send gerne nonge Billeder af snedker arbjede du har lavet/udført før. (PM) så kan du altid se mit Portofolie Hvis jeg mener du er den rigtig for mig & omvendt

Mine egne, erfaringer Tidligere Teknisk Designer samt Grundforløber som Tømmer + Multimediadesigner + Fritids Designer i 3D (sketchup) som er det Program jeg har arbedet mest i siden 2009, så Hvis der skal trylles foregår det der ellers kender jeg godt til Maja 3D. udover det arbejder jeg med Grafisk design (Photochop)(illustrator) Html så kan også lave hjemme sider markedsføring. Konceptudvikler Swot Aida designprocesser research Analyser & meget mere. 

(Møbelbrancen) jeg Designer inden for mange ting men som regl inden for:

senge/sengerammer

Borde/spiseborde

bar & Køkken

sofa & sofaudvikling

Kontor/borde-skabe-hylder

Gulv - Døre

tresse - hytter

Konstruktioner-skillevæge-loft-gulv

Generalt inden for Hustanden men jeg Tænker også meget på offenligt Design f.e.k parker strande skove younamed..

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har godt lagt mærke til at dette er et gammelt indlæg, men nu tager jeg chancen alligevel. Jeg er snedker fra Kbh området, og kunne godt bruge en samarbejdspartner til at designe og tegne for mig.

Er du stadig interesseret i en kontakt?

Mvh

Alexander Rauh

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)