Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamle Partner Prøver at snyde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Sidder i virkelig træls situationen lige nu. Jeg har haft en "Partner", som var på prøvetiden. Så vi var i gang med at arbejde for at tjene ind til vores hjemmesiden programmering.

Det vidste sig at han synes det var for hårdt, derfor sagde vi at det var det og gik hver vores vej. Han havde dog nogle af vores bestilte varer tilbage, som han lovede at sende. Varerne har jeg betalt for, fra min egen lomme. Det skal siges han havde intet investeret i projektet, kun hjulpet med salg med fælles formål at få hjemmesiden op og stå. 

I dag fik jeg en meget lille del af den varer han skulle tilsende til mig. Jeg har prøvet at kontakte ham, desværre lykkedes det ikke.

Hvad kan jeg gøre i sådan træls stunde? Er der nogle udvej?

Mvh, Jonas Samulionis:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1

Foregik dette her i virksomhedsform på nogen måde - personlig virksomhed eller andet? Jeg er med på, at du havde betalt for varerne af egen lomme og dermed bør de være dine - og du bør, hvis det er i et selskab, kunne påvise det ret let, men der er vel ikke noget selskab mellem dig og din partner?

2

Kan du 100% bevise, at han havde præcis de varer du skal ha retur - (bevis for at du har betalt dem og at han har opbevaret dem men det har været klart det har været dine hele tiden)

3

Kan du 100% bevise at de er din ejendom - hvordan skiltes I, hvis I ejede det fælles - hvorfor skulle I så ikke dele i porten (ud over at du moralsk set mener han jo ikke har bidraget med penge - men kun med arbejde)?

Hvis pt 1 er klart og du kan sige ja til 2 og 3 OG det er et beløb der er værd at løbe efter, ja så kan du gå til en advokat, betale for gennemgang af sagen (nok et par tusinde) og få ham til kræve tingene ind, men du skal ikke gøre det for nogle få tusinde kroner, så er det bedre at lægge det bag dig, i forhold til en "Partner"

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak, for svaret. Det har lært mig i hvert fald meget. Jeg vil nu lægge denne oplevelse på hylden, da det, som sagt ikke den beløb, som jeg ikke kan undvære.

Tusind tak Cookie,

Mvh Jonas Samulionis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)