Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på erhvervsløsøreforsikring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en virksomhed, der skal have et lager med en værdi på omkring 50.000 kr. fra start, og som vil blive udbygget gradvist. Det vil derfor være en god idé at få en erhvervsløsøreforsikring.

Da virksomheden ikke er startet endnu, har jeg ikke ringet rundt til forskellige forsikringsselskaber. Derfor vil jeg høre jer om, hvad jeg kan forvente, at selskaberne tager for at forsikre sådan et lager? 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil være helt forskelligt afhængigt af hvad for varere - hvordan og hvor det opbevares. Visse ting skriger mere på at blive stjålet end andre, visse steder er mere hærgede end andre, og visse bygninger kan åbnes næsten uden nøgle. F.eks. vil guldsmykker i en trægarage i nordvest kbh koste mere end halmpiller i en betonsilo i hadstenBig Smile

Lav en spec på alt det drejer sig om, være sikker på ikke at kunne underforsikre (hvis nu lageret var 58.000 i 10 dage) og bed om 3 konkrete tilbud

Det kan sagtens være andre herinde vil byde mere konkret ind

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret.

Det der skal forsikres, er i kategorien "legetøj" i prisintervallet 100-500 kr. Jeg ved ikke, hvor lageret skal være, men størrelsen skal være omkring 25-35 m2, og helst i byområde i en af de tre største byer i DK.

Kan det hjælpe med at få et bud på, hvor meget det vil koste?

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)