Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der erfaring med iZettle

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Rygaards Systue Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogle der erfaring med iZettle?

Vh 

Joan Rygaard

Rygaards Systue

tlf. 50533033

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Den virker ikke med dankort i danmark og ej heller med Visa. Den virker fint med Mastercard i danmark. Men i eks. sverige fungerer den med alle kort.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker både med MasterCard og Visa. Visa transaktioner kræver dog at betaleren har en mobiltelefon med browser, da betalingen med Visa sker på betalerens telefon.

Jeg kan ikke rigtig anbefale det selvom jeg bruger det. For folk er utrygge og bliver forvirrede over de skal indtaste deres kort oplysninger i et browser vindue på deres egen telefon. Virker usikkert selvom det ikke er det.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det fungere ikke ordenligt endnu. Håber snart de finder en ordentlig løsning, for tvivler også stærkt på at der er mange i DK der bruger platformen, med den besværlige måde de er gået over til. Så vidt jeg husker skyldes det nogle regler og modvillige samarbejdspartnere, for det har fungere rigtig godt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Så vidt jeg husker skyldes det nogle regler og modvillige samarbejdspartnere, for det har fungere rigtig godt.

Det er VISA der er gået ind og blokeret for det og rygterne siger at det er fordi at VISA selv kommer med en løsning. Når man tænker på at Mastercard er inde som investor i iZettle så ringer klokkerne.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

De steder jeg har set det brugt er de tech interesserede ret trygge ved at bruge det, da de nok har hørt om navnet og produktet før, men resten (Hr. og Fru. Danmark) virkede mildt sagt skeptiske over at smide deres kort i en ipad/iphone for at betale når de nu normalt bruger en kort-terminal

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Kent Medom:
Så vidt jeg husker skyldes det nogle regler og modvillige samarbejdspartnere, for det har fungere rigtig godt.

Det er VISA der er gået ind og blokeret for det og rygterne siger at det er fordi at VISA selv kommer med en løsning. Når man tænker på at Mastercard er inde som investor i iZettle så ringer klokkerne.



Visa ejes af flere aktører, som ikke har interesse i iZettle, da enheder direkte modarbejder deres indtægtsgrundlag.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Joan Rygaard:

Hej 

Er der nogle der erfaring med iZettle?

Vh 

Joan Rygaard

Rygaards Systue

tlf. 50533033



iZettle er uanfægtet en interessant enhed. Man kæmper desværre med visa-delen i Danmark af uransaglige årsager, som man kun kan spekulere i.

Jeg har skrevet lidt om det på min blog tidligere. Hvis du stadigvæk synes den er interessant, så må du gerne låne min enhed en periode mod du returnerer den igen :-)

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Rygaards Systue Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

1000 tak for tilbudet... Dog har jeg købt en selv :)

Ved du om de 2,75 % bliver trukket kunde eller mig ?

Vh Joan

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Joan.

1. Visa virker fint med iZettle, kunden SKAL dog selv have en smartphone.

2. De 2,5 % betaler du som ejer af din iZettle dims.

Held og lykke med den.

Venligst
Mille Kløver

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)