Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke papirer skal udfyldes for at min idé ikke stjæles efter præsentation?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en idé der skal afvikles ved at fx. 10 virksomheder i et storcenter bliver del af den samlede aftale.

Min idé skal præsenteres for Storcenteret og de skal skrive under på at hvis alle 10 virksomheder i centeret skriver under på aftalen, så får jeg nogle penge og udfører projektet i samarbejde med Storcenteret og de 10 forretninger.

Hvilke papirer skal jeg i den sammenhæng have med til det første møde med Storcenteret?

Og hvilke papirer skal jeg så have med til de 10 virksomheder jeg gerne vil have med i projektet.

Det er ikke et projekt der kommer til at koste noget nævneværdigt at være med I, for virksomhederne. Det kommer dog til at koste lidt for Storcenteret at komme igang, men derefter ikke andet end daglig vedligeholdelse, som jo i forvejen gøres af rengøringspersonalet i centeret. Der skal bruges et lokale i Storcenteret til projektet, som bliver der permanent, hvis projektet lykkedes.

Jeg håber at nogen kan svare og at mit indlæg er i den rigtige kategori.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et ofte tilbagevendene problem. Du vil præsentere en ide, og de som skal høre den, vil du ha skal skrive under på, at de ikke vil bruge den uden din tilladelse som jeg fatter det fra overskriften

Storcentret som jo ikke kender ideen, bør faktisk ikke garantere dig ikke at udnytte den, da det jo kan være noget de i forvejen pusler med, og hvordan skal de vide det, når du ikke vil fortælle det inden?

I princippet er det en fortrolighedserklæring (NDA) som du kan google efter, hvor de lover i en periode på xx mdr ikke at bruge det du fortæller dem, men var jeg dem, ville jeg ikke skrive på

Så er du i så fald tilbage til at stole på dem, hvis de indikerer at JA de vil gerne høre ideen og ikke misbruge den, og normalt vil de så heller ikke gøre det.

Derudover skal du ha en aftale, som klart beskriver ideen, og vilkårene for storcentret hvis 10 butikker går med i projektet pris - lokale de skal stille til rådighed og alt andet, og de skal så skrive under på, at de vil være med i projektet, under de beskrevne betingelser, når du kan fremlægge underskrevet aftale med mindst 10 butikker.

Det er muligt, at de skal bruge flere oplysninger, og på det punkt, hvor de kender baggrunden, kan du få en NDA underskrevet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar.

Jeg prøver at få færdig skrevet projektet i sin helhed, så jeg kan lave en aftale om præsentation.

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)