Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage design firma

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

er der nogen der kan anbefalde et godt emballage design firma, evt. med produktions facilliteter i østen.

emballagen er til mobil tilbehør og skal gerne laves i pap og plast. (eksklusiv emballage)

håber der er lidt råd, referencer hjælp

med venlig hilsen

thor

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg lige forstå det rigtigt, ønsker du et firma med kontor i Danmark, også med produktion i Østen? Eller ønsker du bare et firma, hvor det hele er i østen? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Få det dog designet her i Danmark, og så send det færdige design til østen til produktion.

- Den løsning tror jeg du bliver glad for, der er jo tit nogle kommunikationsproblemer, og med en dansker kan du hurtigt lige forklare præcist hvad du ønsker, eller arrangere et møde.

Jeg kender desværre ikke nogle firmaer der kan producere det for dig.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ønsker et kompetent firma som er dygtig og har gode referencer.. nogle der er til at kumunikere med.

også ser jeg det som en fordel pris mæssigt at det bliver produceret i østen. jeg er ikke så bekymret over hvor deres kontor ligger.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddybe lige. leder efter folk med konkrete erfaringer og konkret viden. 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Du er på jagt efter en kerne kompetence som typisk kun ligger internt i større virksomheder og som små virksomheder brænder nalderne på at forsøge sig med selv. Min virksomhed er det eneste bureau i Danmark som har speciale i emballage - i hele emballagens værdi kæde. Du vil nok kunne finde en masse herinde og på nettet som kan hjælpe dig med en produktion - men kun på det som de er gode til! Du vil også kunne finde bureauer og designere som er dygtige til at lave lækker grafik - men som faktisk ikke ved hvad virker i din afsætningskanal. Skal du have hele løsningen: koncept, kommunikation, konstruktion, klargøring til produktion og outsourcing til østen - og løsningen skal fungere i produktion, logistik, butik og i hænderne hos kunden, så tror jeg faktisk kun du kan ringe til mig :) Og det håber jeg så du gør.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan Thor

Du kunne prøve dem her STI-Group  du skal tale med Claus egegård han er en kanon fyr 

Og forstår ens behov

Mvh

Per

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Syntes i har en meget spænde profil, gode referencer.

selve behovet for at få laet emballage, designet osv. vil først være aktuelt at starte med medio aug.

men jeg kunne meget godt tænke mig at danne mig et økonomisk overblik over et samarbejde med jer. så jeg kan komme frem til et estimat til bugetterne.

Måske vi kunne tage en snak over tlf  eller privat mail. min mail er thor@staerkforlivet.dk der må du gerne sende dine direkte kontakt oplysninger.

ser frem til at få en snak med dig.

ps. har tilladt mig at tilføje dig til mit amino netværk

mvh thor

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej per

Tak for linket

har du selv brugt dem og har erfaringer med dem...?

mvh thor

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal da lige love for at Dan fra embu.dk har sin selvtillid i orden Wink
At han/de er de eneste i Danmark er  og intet andet kan bruges er jo lidt af en påstand.

Men Thor, du skriver ikke meget om de mængder du forventer at aftage, og vil derfor lige foreslå dig at forhøre dig om priser herhjemme hvor vi stadig kan være med på både pris og kvalitet når det gælder produktion af salgsemballage og displays etc.

Når nu du har fået din løsning konstrueret/designet hos Dan, så prøv at give os et ring og lad os give et bud på den egentlige produktion af dine emballager. Det koster dig jo ikke noget at få en "kontrolpris"

Mvh.
Kim Thranborg
Midtjysk Papindustri A/S
www.midtjyskpap.dk

 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)