Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktionsvirksomhed - Reklamations ret til B2C (Returret)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

På de "standard" vare hvor jeg vil tilbyde at folk kan være med til at vælge farve, her havde jeg forventet at der vil komme returret på.

Men hvis vi fx tager et udgangspunkt der hedder en speciel graveret tekst på et emne, det er her jeg helst ville kunne undgå det, hvilket det også lyder til at jeg kan.

Men vil da tænke over det med returret kontra ekstra salg - Takker Yes

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, hvis du graverer noget i det efter kundens ønske vil jeg godt mene du kan tillade dig at omgå returrettten, men så tilbyd evt. en "ombytningsret" såfremt de ikke er tilfredse, bare husk at det måske kan begrænse salget ikke at give "god service" men det afspejles jo også i prisen, lyder til du gør dig de rigtige tanker ihvertfald ;o)

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Smile

Go service skal det ydes, og kommer der en med en klage, vil jeg klart som udgangspunkt prøve få det bedste ud af det, give rabat ved en ny ordre eller hvad der lige passer ind i den enkelte sag.

Ønsker bare at kende hvilke muligheder man har, så man ikke skal finde sig i hvad som helst Smile

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert, vi sælger måtter til biler hvor folk også kan få dem speciallavet med tekst osv. hvilket vi selvfølgelig heller ikke tager retur, men det er klart de skal være "tilfredse" med produktet, men jeg forstår dig og er helt enig ;o)

Held og lykke med din virksomhed!

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ihvertfald blevet klogere nu Smile

Siger mange tak for hjælpen til alle der har svaret, og har nogle flere input er de som altid mere end velkomne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)