Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produceret i EU

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har gang i en lille ting, og ville høre om der er nogen der kan guide mig til et godt men billigt firma der kan producere tøj for en man kan vel kalde dem "Systuer". Det vil sige, custom lavet tøj fra bunden i lange baner.

Systuen skulle helst ligge i EU pga. import osv.

På forhånd tak

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexmilar,
Der er lidt modsigelser her, tøj lavet for bunden og systuer spiller bare ikke overens.
Systuer er som navnet siger en sy-stue altså hvor man kun syer materialerne.

Hvilken fabrik du er på udkig efter, kommer utrolig meget an på det produkt du søger.
- Skal det bare være billigt, du har ingen præferencer til kvalitet?
- Skal fabrikken være COC, CSR, ISO godkendt - så du ikke får problemer med kemikalier osv på det europæiske marked?
- Skal de have alt inhouse, altså f.eks. den rå bomuld, eller er det fint med at de køber de garnet efter det har været på garveri?
Der findes oceaner at vanvittig dygtige fabrikker i Europa, blandt andet i områderne omkring Istanbul i Tyrkiet som er fantastiske.
Hvis det hele skal være inhouse bliver dine muligheder indskrænket en del, men det findes selvfølgelig stadigvæk, du skal bare gøre op med dig selv hvor dine præferencer ligger - hvad er det dit produkt skal kunne.

Hvis det virkelig bare handler om at gøre det til billigste penge, så er Tyrkiet, eller Europa i det hele taget ikke vejen at gøre, så hedder det f.eks. Kina, Vietnam eller Bangladesh - men så at købe ind i sådanne lande, skal man også bare vide hvad man gør.

Du må endelig sige til hvis du har brug for hjælp på området, så er jeg altid klar på en håndsrækning.
God dag.

 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi producerer tøj i Bulgarien til meget fornftige priser.

Send en mail til contact@weproduce4you.com og fortæl os lidt nærmere om hvad det er du skal have lavet, mængde og hvad du ellers har af info.

Mvh

We Produce 4 You

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex
Jeg kan måske hjælpe dig, du er velkommen til et uforpligtende møde. Hvor mange stk? Og har du tegning og målskema klar, ellers kan jeg hjælpe dig videre med dette.

Med
Pia

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Jeg får selv produceret mit tøj "fra bunden" på en dansk systue. Nogle gange har jeg blot nogle ideer, andre gange nogle tegninger, og endelig har jeg fået produceret en hel tøj kollektion lavet af danske designere. Du kan få lavet en prøvesyning, selv vælge stoffet mv.

Og så er det både til en fast og lav pris i forhold til danske forhold. Hvis du så får succes, og ønsker at producere mere, så kan du sende materialet videre til udlandet og få lavet en større kollektion. Skriv til mig, hvis du er interesseret.

Se mit brandwww.StreetCommander.com og på FB under StreetCommander.

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eyki.

Jeg er da interesseret i at høre mere. Er det muligt at du har en email?

Mvh

Misslove

Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else 

Jeg er interesseret i at høre mere, har du en mail?

Mvh

Misslove

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg kunne godt være interesseret i at få nogen prøver med hjem af noget børnetøj jeg gerne vil sælge

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)