Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle håndværkere - Den perfekte håndværker app. hvad skal den indeholde?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Håndværkere:

Hos 1902 arbejder vi på en app som skal hjælpe håndværkere med at styre opgaver (tidstagning, dokumentation, kørebog etc.)

Vi skal være sikre på at vi får det væsentlige uden at den indeholder fyldting som er "legetøj".

Efter din mening, hvad skal den perfekte håndværker app indeholder? (skrive gerne dine forslag her i tråden)

Med venlig hilsen,

Peter 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Hej Håndværkere:

Hos 1902 arbejder vi på en app som skal hjælpe håndværkere med at styre opgaver (tidstagning, dokumentation, kørebog etc.)

Vi skal være sikre på at vi får det væsentlige uden at den indeholder fyldting som er "legetøj".

Efter din mening, hvad skal den perfekte håndværker app indeholder? (skrive gerne dine forslag her i tråden)

Med venlig hilsen,

Peter 

Efter min mening, så skal den kan bruges til tidsstyring, sagsstyring, tilbud skrivning

eksempelvis

provins 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være ganske smart med et spå system, så man kan foretage tidsregistrering/ugesedler løbende incl. Byggeformænd kan foretage godkendelse af disse "ón the fly". Samtidigt have det koblet op på en webbaseret løsning til dem som ikke er helt lige så ferme med en smartphone og så bogholderiet kan hente timeraåporter ned. Evt api integration til mest brugte bogføringsprogrammer .

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg var dig, ville jeg tage ud til virksomheder og hør dem ad?

De fleste håndværkere jeg kender (fleste med eget firma) er slet ikke så teknisk anlagt. Så tror slet ikke at de ville være interesseret.

- Men når min far kommer hjem til DK igen kan jeg prøve at høre ham ad. :-) Han er altid frisk på noget nyt.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg arbejder i EL branchen. Der har vi en computer til at skrive dagsedler. HVIS jeg skulle have en håndværker app, så skulle det være en avanceret kalender. Som indeholder noget kraftigt EL teknik, så hvis jeg blev i triviel om noget så kunne jeg hurtigt slå det op, og som mindede mig om min aftale med Fru Jensen. 

Men udover det synes jeg det er et svært spørgsmål :-/ 

Vh

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilket fag man er.

Der er jo også en stor forskel på om det er til mester/konduktør en formand eller en svend

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Det er ikke vigtig hvad du laver, jeg vil bare gerne vide hvad i ønsker uden hensynstagen til om du er mester eller svend, kom frit :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den perfekte håndværker app, er nok noget af et definitions spørgsmål.

Hvis man vil lave noget som skal kunne gavne alle i håndværker branchen kunne jeg forstille mig at det skulle være en app som både er installeret på mesters computer og på svendens smartphone, derfra skal der være en direkte connection imellem mesters computer og svendens smartphone, så når svenden indtaster noget på sin smartphone går det direkte til mesters computer og han er derfor fri for at skulle bruge tid bag computeren.

Her kunne svenden indtaste både ugesedler

                                                Materialelister

                                                Kørebog

                                                og andre relevante ting.

Mester kunne lægge sit tilbud/ordre ud så svenden evt kan se helt præcist hvad der skal laves.

VH

                        

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Efter din mening, hvad skal den perfekte håndværker app indeholder? (skrive gerne dine forslag her i tråden)

Du er velkommen til at stille samme spørgsmål her:

http://www.byggerisiden.dk

På vort forum, evt. under debat byggeri.

Venlig hilsen

Byggerisiden

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

De første ting som popper i mit hovede er 2 ting.

1. Timeantal - Disse timer skal så gerne kunne videreføres til den person som skal håndtere det. Ved ikke om det er muligt at lave integration med Danløn og lignende?

2. Materialer - Materialerne skal også skrives ned. Hvis dette kunne integreres i e-conomic og alle de andre, tænker jeg at det vil være rigtig smart

Det skal siges at jeg er stort fan at ting som bliver gjort automatisk.

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)