Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg få en Iphone 5 reparation?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du har købt din iphone 5 ved  selskabet 3 , så koster det 1800kr og du får en helt ny mobil . de fleste andre selskaber køre også disse slags tilbud ,,

sender du den direkte til appel koster det 100kr , at få den repererret

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hovsa hos appel 1000kr ,

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 12:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sæby
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  IpFix Skrevet kl. 12:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ipfix.dk

Vi er bedst og billigst ;) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Bang Pedersen:
Vi er bedst og billigst ;) 

Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvorvidt I er bedst. Men når du skriver det, har jeg ingen grund til ikke at tro at det er sådan det forholder sig.

Men I er ca. 100 kr. dyrere end os på denne reparation, så I er dog ikke billigst Wink

Denne tråd er dog ved at udvikle sig til ren linkbuilding, sandsynligvis fordi den ligger vildt godt i Google på "iPhone 5 reparation". Så måske er det ved at være tid til at lukke den?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutte mig at denne tråd efterhånden er ved at være lidt udvandet, selvom den er god til at vise udviklingen på markedet :)

Til info kan vi slå både "bedst" og billigst.

9,2/10 i karaktergennemsnit på Trustpilot over 400+ anmeldelser

kr 995 for reparation af iPhone 5 glas inkl returfragt ved forsendelse (Kvalitet som original)

Fra København K
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har førhen fået lavet min iPhone hos iRep.dk og kan ligeså godt sige, at skærmen jeg fik på var lige med lort! Skærmen gik i stykker igen og jeg anvendte denne gang mit forsikringsselskab. De sendte den ind til et autoriseret Apple serviceværksted og her blev den anvist, fordi der har været uautoriseret indgreb og det var jeg ikke bekendt med på dette tidspunkt. SÅ hold væk fra alle de der autoriseretværksted, de reklamere med at det er orignale reservedele, men hvis du skriver til Apple support så sælger de INGEN resevedele til iPhones. 

Havde lige købt en ny iPhone 5S 16GB spacegrey og der går mindre end én måned og jeg taber den desværre. Jeg ringede ind til GF-Forsikring og blev henvist til, at smutte forbi Number1Service som er Københavns eneste autoriseret apple service værksted for iPhones. Jeg tog forbi og oplyste mit skadesnummer og der gik ikke mere end 10 minutter så kunne jeg gå ud af døren med en lækker ny iPhone. 

Kan varmt anbefale Number1Service, så hold langt væk fra de andre uautoriseret værksted og priserne hos Number1Service er yderst konkurrencedygtige. 

Til info så har de butik på: Sankt Peders Stræde 49, 1453 København K ligger meget centralt. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bull93:
Kan varmt anbefale Number1Service, så hold langt væk fra de andre uautoriseret værksted og priserne hos Number1Service er yderst konkurrencedygtige. 

Af ren nysgerrighed, kunne det være interessant at høre hvor konkurrencedygtige priserne er. Hvad ville dette have kostet dig hos Number1, hvis det ikke var dækket af forsikringen?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bull93:
[...]som er Københavns eneste autoriseret apple service værksted for iPhones

Sikke en gang vrøvl. Der findes ingen autoriseret iPhone-service overhovedet - du har blot fået en ombytning, som man også kan få gennem alle iPhone-forhandlere. Hvis du havde sendt en smadret iPhone til Apple ville den også blive afvist.

Det er dog korrekt at Apple ikke sælger reservedele, så i den forstand er det korrekt at der ikke findes "originale" reservedele. De fleste der reklamerer med "originale reservedele" henviser dog til reservedele produceret af samme fabrikant der også har produceret for Apple - Apple får jo lavet alting i Kina. Af samme årsag reklamerer vi heller ikke med "originale reservedele", selvom kvaliteten er helt den samme som originalen.

Bemærk dog at der findes mange andre kvaliteter.

Heldigt for dig at du har fået en ombytning af forskringen, men uden forsikringen er det vanvid at betale for en ombytning.

Til alle andre kan jeg oplyse at vi har sat prisen ned til 895,- for en udskiftning af iPhone 5 glas i samme kvalitet som originalen. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)