Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg få en Iphone 5 reparation?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du smadre glasset på en mobil, så dækker garantien ikke, men hvis du så betaler for at få det skiftet på et autoriseret værksted, så for du garantien igen, det for du fordi de bruger original dele som er godkendt af de forskellige producenter, værkstederne skal også være godkendt til det. Hos Apple må værkstedet ikke skifte glasset, derimod ombytter de den til en swap enhed, præcis ligesom BlackBerry har gjort i årevis, så den iPhone du sender ind ryger først til Holland og derefter tilbage til Kina hvor de vil genbruge de dele de kan, det kan ses lidt fra begge vinkler, det er selvfølgelig fedt man får en "ny" enhed, men det er også dyrere end hvis du eksempelvis kun skulle skifte glasset, en Samsung s3 glas koster 1200 at få skiftet og bibeholde garantien. Så det er ikke vrøvl tværtimod.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,
når jeg lige kigger dit svar igennem kan jeg se at vi faktisk mener det samme, altså swap enhed er eneste mulighed får at få garantien igen, :-) det ville jeg fortrække.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille rettelse, hvis du har fået skiftet glasset uautoriseret så vil de ikke tilbyde en swap enhed for værkstedet, da de dele som er udskiftet oftest ikke lever op til Apple standard, og de skal jo bruge din nuværende mobil til at samle en ny enhed, som vil blive sendt ud i verden som en swap enhed, så man kan jo godt følge dem i, at de ikke vil have andre dele end dem de selv kan kontrollerer i deres enheder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nogenlunde det samme ;-)


Vi har aldrig været ude for at en kunde er blevet nægtet et swap efter at vi har repareret glas eller noget andet. Vi bruger selvfølgelig også "originale" dele(det er lidt et skævt udtryk taget i betragtning at Apple ikke sælger reservedele, men med det mener vi selvfølgelig samme oprindelse), så det er jo heller ikke til at se forskel.

Jeg har det indtryk at der skal rigtig meget til før man ikke kan swappe til en ny, da man også kan swappe en telefon der eksempelvis er totalt vandskadet og ikke har ret mange genbrugelige dele tilbage. Den slags kan jo ikke engang betale sig at sende retur til Kina.

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 08:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget koster det at få skærmen repareret?
Det er jo en vigtig del :)

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Osholm, 

Hvordan og hvem henvender jeg mig til for at lave et swap? Jeg har smadret den nederste del (den glas-agtige del) på bagsiden af min Iphone 5 og tænker et swap ville være det smarteste.

Vh

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Glasstykkerne på bagsiden er faktisk bare limit på og hvis det er det eneste der er galt med telefonen vil et swap omtrentligt være kr 2000 dyrere end blot at udskifte glasstykkerne.

Et bedre alternativ, omend en smule dyrere, vil være at udskifte hele bagcoveret. Det koster 1000-1200 alt efter hvem du får til at gøre det.

Hvis du vitterligt stadig ønsker et swap alligevel bør du henvende dig der hvor du har købt telefonen.

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ladet mig fortælle at man ikke kun kan skifte glasstykkerne?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt lade sig gøre at udskifte dem, men da det er lige så besværligt som at udskifte hele bagcoveret(eller mere besværligt om man vil), da man skal ind forfra og fjerne alle dele før man kan løsne glasstykkerne med varmluft. 

Ved kun at skifte glasstykkerne sparer man således på kun at udskifte den beskadigede del, men da det kræver ekstra mandetimer vil prisforskellen næppe være meget stor. 

Hvis glasstykket på din telefon dog er "meget" smadret kan det dog i teorien være muligt at fjerne det med mindre varmluft og dermed uden at det er nødvendigt at fjerne alle indvendige dele - dermed er det en reparation du kan nøjes med at betale et par hundrede eller fire for.

Kineserne gør sjovt nok også meget ud af at sælge "bling bling" og forskelligfarvede glasstykker, så det kan bestemt lade sig gøre.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :-) vi tilbyder iPhone 5 reparation vi har lige nu 25% rabat på alle vores iPhone reparationer så det koster lige nu 1575,- for udskiftning af front på en iPhone 5 normal prisen er 2100...

Du kan se mere på vores hjemmeside ihero.dk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)