Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg få en Iphone 5 reparation?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været uheldig her i morges og fået ødelagt mit Iphone 5 (front) -glas, er der nogen herinde der har erfaring med udskiftning af det? Eventuelt nogle relativt billige steder hvor man kan få det udført?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 18:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået fixet den?


iPhone 5 er stadig meget dyr når det kommer til glasudskiftningen, men vi kan klare det. Du finder vores kategori her: iPhone 5 reparation

Mvh

Anders - iMania.dk

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Jeg har fået repareret min iPhone his i-reparation, det fungerede virkelig godt. De sender sådan en pakke som man pakker sin mobil ned i. alting er virkelig sørget for en. dertil er det, det billigste jeg har kunne finde. www.i-reparation.dk 

Venligst

Sigurd Tranaes

Fra Padborg
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 22:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Simon,

Du skal lige huske at have i baghovedet at hvis du får skiftet glasset hos irep, irepair eller lign. så ryger alt fremtidigt garanti på mobilen grundet uautoriseret indgreb, dvs. hvis din højtaler går i stykker 14 dage efter du har fået skiftet glasset så vil de ikke have den over på værkstedet, 

Der er så vidt jeg ved ikke nogle som må skifte nogle dele, eller åbne iPhones, de skal over på et autoriseret værksted hvor de vil tilbyde en ombytnings enhed til et hvis beløb, typisk omkring 1900 kr. for en iPhone 5, det er omkring 1700 for en iPhone 4S, 

Mit råd ville være, går til den butik du har købt den i, hør hvilken værksted de bruger og få den swappet til en ny ombytnings enhed får en fast pris, dvs. en ny iPhone uden salgsæske, så bibeholder du også garantien på din iPhone.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 23:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da en god gang vrøvl Osholm:-)

Når en iPhone har fået smadret glasset er garantien allerede væk (fordi den er smadret!) og den kan ikke genoprettes.
Garantien forsvinder altså ikke ved reparation - den bliver bare ikke på mystisk vis genoprettet.
Man kan heller ikke få repareret højtaleren på en iPhone på garantien, hvis glasset er smadret.

Eneste måde at få fornyet sin garanti er derfor at få ombyttet sin enhed. Apple reparerer nemlig slet ikke iPhones eller har autoriserede værksteder.

Om en enhed tidligere er blevet repareret har ingen indflydelse på om man kan få den ombyttet.
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)