Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ForeverLiving Products - hvad og hvorfor?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg er blevet spurgt af nogle venner, om jeg vil være med i ForeverLiving Produtcs. Jeg synes umiddelbart at det lyder interessant, men jeg forstår ikke rigtig måden, man tjener pengene på, er der en/nogle, der kan forklare mig det? Hvad er risikoerne? Hvad anbefaler I, at man gør for at komme godt fra start? Hvorfor skal jeg vælge ForeverLiving fremfor eksempelvis ACN

Håber, at få nogle svar, da jeg kan se nogle gode muligheder i denne branche, men samtidig synes jeg også, at det lyder for godt til at være sandt. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søg på FLP her på Amino og du drukner i indlæg.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Overvej om du har et marked.....FLP er et godt selskab, men markedet er trængt......via dygtigt lederskab har FLP idag forhandlere over alt.....

ACN, tja, god mulighed, men ligesom FLP, et gammelt selskab, hvor det store potentiale er opbrugt.....glem alt om at bringe det til de store markeder i f.eks. USA.

Ring gerne på 22586734 og jeg vil gerne dele en mulighed for et dansk selskab med god mulighed for vækst marked. Vil afsløre her at der er tale om anmeldte og godkendte helse produkter, hvor et af produkterne formentligt er det bedste produkt af sin art i DK.
Kunde har 60 dages fuld returret, så vi er meget sikre på produktets kvalitet.....

Mvh
Morten

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

hej Chritstian 

Det er netop som andre os skriver vigtigt at kigge på markedet. Jeg har også en mulighed til dig hvor markedet ikke er mættet, det er næsten lige startet i dk, og der er kæmpe potentiale i det, fordelene her er at der ikke skal sælges noget hele tiden. jeg vil meget gerne fortælle dig mere om dine muligheder, du kan kontakte mig på oleringgaarddk@gmail.com

mvh Ole 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske Lyoness er sagen, man igen et firma der har kørt hårdt på i lang tid....og det kræver stor første gangs investering at komme igang.....efter min mening så er Lyoness ikke for alm personer, men kun folk der er vant til business....ellers bliver det en hård nød at komme igang med.....blot min mening.....

Hvad koster det nu om dage at starte op? 12-16.000 kr?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en kommentar til Ole

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Johnsen:

Hej Alle, 

Jeg er blevet spurgt af nogle venner, om jeg vil være med i ForeverLiving Produtcs. Jeg synes umiddelbart at det lyder interessant, men jeg forstår ikke rigtig måden, man tjener pengene på, er der en/nogle, der kan forklare mig det? Hvad er risikoerne? Hvad anbefaler I, at man gør for at komme godt fra start? Hvorfor skal jeg vælge ForeverLiving fremfor eksempelvis ACN? 

Håber, at få nogle svar, da jeg kan se nogle gode muligheder i denne branche, men samtidig synes jeg også, at det lyder for godt til at være sandt. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

At stille dette spørgsmål på Amino, er lidt som at spørge i et HI-FI forum hvad de synes om Sony. Nogle vil svine det til, andre vil sige, at det er OK, og igen andre vil anbefale noget andet - og som spørgsmåls-stiller vil du højst sandsynligt være mere forvirret efterfølgende. Stick out tongue

Jeg er i princippet konkurrent til FLP, da jeg er i LR, men jeg skal forsøge at gøre det så objektivt som muligt. ;-)

Der er ingen tvivl om, at man kan tjene penge med FLP, da det er gode produkter, det er et gennemprøvet koncept og der er mange trofaste kunder. 

Men om DU kan tjene penge med FLP (eller ethvert andet MLM-firma) er en helt anden sag - og den snak om, hvad der reelt skal til for at tjene penge i FLP bør du tage med vedkommende som i givet fald vil blive din sponsor/team-leder - eller hvad det nu kaldes i FLP. 

Måden der tjenes penge på i MLM er universel:

1) Du agerer helt almindelig forhandler - altså du køber produkter til engrospris - og sælger dem videre med x-antal % avance

2) Du formidler kontakten til firmaet, således at kunderne selv handler direkte (til engrospris), hvorefter du så får provision af den samlede omsætning som dine kunder lægger hos firmaet.

3) En kombination af 1 & 2. 

Denne video forklarer ovenstående rigtig simpelt: uffekirkegaard.dk/video/

Det du primært skal tage stilling til, når du skal vælge firma i denne branche er: Kan du stå inde for produktet/produkterne? Kan du stå inde for forretningskonceptet? Og hvad er minimumskravene for at være berettiget til provision?

Nogle firmaer kræver f.eks. at du skal købe X-antal varer om måneden, eller at du skal have formidlet x-antal personer for at være provisionsberettiget.

Derudover er der også forskel på firmaernes markedsføringsmetoder - og personligt mener jeg også det er sundt at kigge på, hvordan ens potentielt kommende kollegaer markedsfører produkterne og forretningsmodellen.

Der er som udgangspunkt ikke grund til at frygte, at det er for godt til at være sandt - med mindre du er blevet lovet at du bliver millionær om kort tid. Fordelen ved denne branche frem for mange andre brancher er, at du stort set risikofrit kan starte en international forretning for et beskedent beløb - uden at du selv skal tænke på logistik, kundesupport, lager, markedsføringsmaterialer etc. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

Hej Alle, 

Jeg er blevet spurgt af nogle venner, om jeg vil være med i ForeverLiving Produtcs. Jeg synes umiddelbart at det lyder interessant, men jeg forstår ikke rigtig måden, man tjener pengene på, er der en/nogle, der kan forklare mig det? Hvad er risikoerne? Hvad anbefaler I, at man gør for at komme godt fra start? Hvorfor skal jeg vælge ForeverLiving fremfor eksempelvis ACN? 

Håber, at få nogle svar, da jeg kan se nogle gode muligheder i denne branche, men samtidig synes jeg også, at det lyder for godt til at være sandt. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Hej Christian

Jeg tror ikke du kan få et klart svar omkring FLP kontra ACN.

Jeg ville dog klart vælge et sted hvor jeg inden jeg startede havde fuldstændig styr på hvordan pengene tjenes. Risiko her tror jeg der er delte meninger, hvis man starter som selvstændig er der altid en form for risiko.

Dit spørgsmål om anbefaling, er faktisk lidt "tosset"...Tag fat i succesfulde folk i de firmaer du overvejer, derved kan du bedst beslutte hvad der lyder mest tiltalende. Jeg har ikke selv valgt nogle af dem, og ville heller ikke mene de er iblandt de mest interessante, bl.a. pga. potentiale og udviklingen de sidste par år.

Herinde er der helt sikkert mange der vil mene det er for godt til at være sandt, så kan du enten vælge at lytte til dem, eller undersøge det grundigt nok selv.

Dbh.

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad skal du huske på at det er forbudt at hverve venner til at sælge produkter. Jeg ved at de som hverver dig for udbytte af det du sælger -  det er opbygget som pyramidespil, men kaldes Multi Level Marketing. Der afholdes salgskurser under påskud om, at gøre dig til en bedre sælger - og dem skal du selv betale for. Jeg synes personligt ikke det er noget man skal kaste sig ud i - der må være andre måder at tjene penge.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)