Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke logge ind på mit kontrolpanel i WP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Håber der sidder en iblandt jer, der kan hjælpe mig med mit log in problem. Har aldrig før oplevet problemer med at logge ind. Nu får jeg en melding om at brugernavn eller password er forkert (det er det ikke!!). Herefter får jeg mulighed for at få nyt password. Indtast din email: Det gør jeg, men får den besked at der ikke er registreret nogen bruger med den email.

Har forsøgt via wp egen hjemmeside hvor man kan få nyt login, men ved ikke hvilken af de mange muligheder jeg skal vælge. Har mistanke om en masse spam på min side. Får også en masse "underlige mails i min indbakke". Kan nogen have "ændret" mine login oplysninger???

Håber at høre fra jer.

De bedste hilsner fra Nanna

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gå ind i din MYSQL database, via din PHPMyAdmin og ændre det manuelt, hvis der skulle være tale om at nogen har været inde og ændre det. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ih...tak. Så mangler jeg vist bare en manual til at komme derind. Smile

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er din hjemmeside hostet?

Du burde have en velkomst mail liggende fra din webhost et sted, hvor der er link og login til PHPMyAdmin, hvis du finder den, skal jeg nok guide dig ganske gratis Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper. Vil prøve at finde frem til den mail......vender tilbage til dig.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er mailen fundet. Hostet hos one.com

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lavet en standard installation af Wordpress hedder dit tabel prefix wp_, altså, alle dine tabeller i databasen starter med det.

Du skal så finde tabellen:

wp_options -> hvor du har en værdi som hedder "admin_email" udfor den værdi står en email adresse, den skal du ændre til din egen hvis den ikke allerede er det.

Så skal du finde tabellen:

wp_users -> her skal du finde user_login hvor du kan ændre værdien til dit admin brugernavn. F.eks "admin", hvis det ikke allerede er det. Eventuelt, kan du ændre user_email til din mailadresse også hvis den ikke allerede er det.

Smile

Hvis du ikke kan finde ud af det så smid mig en mail på kontakt (snabel-a) fastweb.dk Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så burde du kunne bruge "Mistet dit kodeord" til at lave et nyt password til din WordPress installation. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)