Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næste MLM/Network Marketing boom i Europa.. next billion?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er bliver raslet med sablerne - og der sker fantastisk meget i kulisserne - flere selskaber er på vej ind i Europa, en del er her allerede og igang med at få fodfæste; at få diverse praktiske ting på plads - logistikken ikke mindst.

Helt tilbage i 2005 - umiddelbart før prelaunch af Agel havde jeg lejlighed til et kig indenfor - og så med det samme at Agel ville få rigtig godt fat i markedet. Mine formodninger og "mavefølelse" ser i den grad ud til at holde stik - de er nu i 41 lande - spændende selskab, kanon produkter kombineret med stærke, karimastiske ledere ser ud til at være en god formel.

Xango fik ganske vidst lidt negativ omtale i DR for nogle måneder siden - men er her også - i kulissen - selskabet har godt fat i bl.a. Sverige og Tyskland.

Vemma er en tredje spiller som i den grad også kan betragtes som interessant - omend deres produkt basere sig på Mangostan, ganske som Xango - af samme grund køres der lidt "venskabelig" mudderkast mellem de to selskaber. Vemma har dog væsentlig "bedre bid" i eks. Danmark og Norge end Xango.

Dubli ligger helt udenfor kategorien af de tre nævnte selskaber - Dubli handler om service relateret produkter - hvor Agel, Xango, Vemma operere på det største og mest fremgangsrige marked indenfor såvel Network Marketing og konventionelle forretninger; wellness.

Noget tyder på at Dubli ikke går ubemærket hen - ihvertfald er ledere fra såvel Herbalife og TNI i Tyskland gået ind i selskabet - og det har skabt lidt overskrifter.

Hvem trækker det længste strå - hvem boomer indenfor det næste år? Er et af de fire selskaber eller "a new kid on the block"? - det kan godt betale sig at se hvad der rører sig i USA - det er som regel en god indikator, især når man kigger på nye og kommende selskaber som har potentiale til at ekspandere worldwide; produkt, system, management og PENGE.

Uanfægtet dit nuværende selskab og projekt - hvem vil du satse penge på - hvis de var i stald hos bookmakerne? Helgardering? - eller er der et eller flere andre bud? Mannatech?

FreeLife med deres Himalayan Goji er fuldstændig oplagt til at ekspandere ind i Europa - men intet tyder på de har visioner på vore breddegrader. Amerikanske Synergy og USANA har også planer herovre--- men det bliver efter min mening op af bakke...

Jeg ved godt hvor jeg ville sætte krydset hvis der var muligt at spille på en vinder ;-)
AGEL! - hvis de er i stand til at holde damp i logistikken - som om noget er et puslespil i Europa..

Dit bud?

Men samtidig så er det sådan at den næste helt store player slet ikke er set i Europa endnu---- i hvert årti er der et selskab hvor alle parametre synes at pege i den rigtige retning--- og hvor det vil være uhyggeligt interessant at positionere sig... det "next billion dollar brand"... ZRII zillion dollar brand ;-)

Er der et selskab som kan rykke fra eller seriøst udfordre Forever Living Products og Tahitian Noni International i Europa?
Er det AGEL.. Xango.. Vemma.. eller mangler de lige "det sidste"?

I en anden tråd har jeg tidligere på året spurgt til den næste trend i Network Marketing... det kom der ikke rigtig nogle bud på - og det kommer sig i høj grad nok især af at vi i de sidste del år - og ihvertfald de næste 10 år vil se at der hvor pengene for alvor er - er indenfor wellness - omend spektret er bredt og der er plads til massevis af nye ideer, nye produkter.

Wellness markedet er enormt - helt udover almindelig fatteevne - og for os networkers handler det om at finde et selskab der er i stand til at "æde" mest muligt af netop det marked... og netop seriøse selskaber der henter markedsandele er de nævnte...

Forever Living skabte Aloe Vera markedet... Tahitian Noni skabte Noni markedet... Xango var først med Mangostan.. i lind strøm er "nye" planter og frugter blevet en del af

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Lasse

 

 

ser du er begyndt med zrii, men har de kun et produkt ?? denne der ene flaske juice

 

der er stadig varm kaffe i holbæk

 

mve karsten

 

www.agel4you.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Selskabet er end ikke åbnet officielt i USA endnu - sker først til efteråret.

AGEL har iøvrigt også kun et produkt... de mange variationer/betegnelser er blot med til/kan være med til at forvirre folk - af samme grund andre selskaber vælger det fulde effekt-spektrum i et produkt ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
hej L




 

i de forskelling agel pakker er der nogle vetaminer eller miniraler der går igen, men der er ikke de samme, i dem allesammen, de er vidt forskellig

så det er skam ikke for at narre fjenden.



men syntes der er mange mlm firmaere, der har en energi drik eller juice ikke en ondt ord om dem, de indeholder nok en masser gode ting.



men der er kun et mlm firma der laver det i gel form, også er det jo nemt at tage med hvor som helst



mvh karsten aagaard



www.agel4you.dk



 





har du ses det dvd med Randy Gage der forklare de forskelling mlm koncepter og firmaere ???





Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal jo prikke lidt til dig, så man kan få nogle fornuftige argumenter på bordet --- og AGELs produkter er virkelig gode og iorden. Det er korrekt at Agel indtil videre er først med gel-produkterne - men i bund og grund er det blot - som Eric Worre i jeres Agel DVD fortæller blot en anden måde at distribuere wellness.

Der er jo faktisk ikke så stor forskel på selve fleksibiliteten i det at AGEL har valgt at lave portionsstørrelser der passer til dagligt indtag - eks. har Vemma jo valgt samme strategi med deres juice - ligesom flere selskaber har "fridgepackages" af deres produkter.

Men, men... det bliver hurtigt til øvlen og bøvlen frem og tilbage - det korte af det lange er at produktet er iorden - og indtil videre i en kategori for sig.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Mitt kryss går også på AGEL som det neste Billon Dollar Company innen wellness industrien.

 

Agels produkter er forsåvidt ikke nye, det er leveringsmekanismen der er ny, selv om også noen av sammentsetningene er nye og unike (til eksempel FLX). Det er derofr mange mener AGEL vil bety det samme for wellness industrien som IPOD gjorde for musikkindustrien. Musikken var den samme men leveringsmekanismen ble fornyet.

 

Men Lasse jeg vill ikke si at Agel kun har et produkt. De har EN forretningsidé det er riktig, og det er å levere et bredt spekter av produkter i gel form. Du kan ikke sette Energi gel(OHM) i samme produkt kategori som Kolestrol senkende Gel (HRT) eller vektreduksjon (FIT) for den slags skyld. AGEL har i dag 8 produkter hvor 6 av dem nu er i Europa (HRT og PRO kommer)

 

Agel er i dag i 43 land og de ekspanderer stadig. I disse dager er det nylig satt inn ytterligere krefter på å styrke AGEL''s posisjon i de ekspanderende markeder, med ny Europa sjef i Howard Hannemann (som til nu har stått ansvarlig for Asia & Pacific). Det er også satt inn contry managere i de nyåpnede markedene som India, Mexico og Nigeria. STABEN UTVIDES STADIG,  men jeg må si meg enig i et punkt fra Lasse og det er anngående logistikken, den fungerer i dag, så la oss håpe at organissjonen ikke vokser altfor raskt i forhold til selskapets administrasjon.

 

Mitt stalltips er soleklart : AGEL.

 

Witness the fitness.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no
Skype: amoinvest

Tilmeldt 6. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Har hørt Agel har noget a den bedste support der findes:-)

 

Jeg gør egentlig ikke i mlm med diverse produkter...spild af tid.

Langt de fleste vil være med i et mlm der kan skaffe penge..produktet er en mindre ting;-)

 

Jeg laver lige en tråd med et nyt team jeg er med i...ganske fint og nystartet. Real reklame for det kommer snart så hvis man er interesseret er det et godt tidspunkt at være med;-)

 

Casper

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-08-2007 22:24:21 Forfatter: Casper

Jeg gør egentlig ikke i mlm med diverse produkter...spild af tid.

Langt de fleste vil være med i et mlm der kan skaffe penge..produktet er en mindre ting;-)


 


Casper



Enten har du en snæver omgangskreds - ja, pardon me - men når du ligger op til MLM uden produkter, så har du bedt om ballade: MLM programmer uden egentlige, reelle eller virtuelle produkter ikke andet end "pengespil". Muligt der spekuleres i MLM som markedsføringsredskab - men forudsætningen og ryggraden for et netværksfirma er... tra-laaaa.. PRODUKTER!

MVH 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt sent svar men jeg har haft travlt! Der kan ikke være nogen tvivl om, at Agel er det rigtige valg. Nu har jeg 8 års erfaring som leverandør til Matas, og der er ikke nogen tvivl om, at man står stærkere, når man har flere produkter. Ikke kun fordi det gennemsnitlige månedlige forbrug stiger, men i lige så høj grad pga. EU lovgivning. Lasse har tidligere været inde på, at det kan forvirre folk, men i virkeligheden er det jo ikke så svært! Vil du tabe dig, så spis FIT. Vil du have energi, så spis OHM etc.

I virkeligheden kan et produkt ikke være så bredspektret, at det kan opfylde alle behov. Desuden render disse kombinations produkter ind i en masse problemer i EU. Eksempelvis indeholder Zrii urter, som i mange lande ikke kan accepteres som kosttilskud. Så skal man sælge i hele Europa, så skal man have 7 forskellige varianter. Desuden får kombinations produkter en udfording i fremtiden, for det er umådeligt svært at dokumentere claims, med mindre man laver studier på det færdige produkt!

Så ved at have flere produkter, vil man altid kunne have en håndfuld produkter til videresalg og en håndfuld kun til eget forbrug!

Om Agel blot tilbyder en ny måde at indtage kosttilskud på, vil jeg overlade til den enkelte. For mig er det afgørende om produkterne virker, og om virkningen er dokumenteret, og her står Agel stærkt. Ingredienserne i Agels produkter kommer fra professionelle råvarer leverandører, som har lavet en del studier på deres produkter. Jeg synes tit at man ser firmaer, så lancerer et eller andet såkaldt super ekstrakt, men i virkeligheden har det ikke nogen specielle egenskaber. Det er et røgslør, som skal få folk til at tro, at kun VI har den virkelige vare! Alle kan jo patentere et ekstraktionsmetode, men det gør altså ikke produktet effektivt!!!

Er selv ny i nwm men har pt. team medlemmer over hele verden. Jeg kommer til at sidde tungt på markeder som Spanien, Indien, Holland, UK etc., så 2008 bliver et vildt år!

Hilsen

Anders

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)