Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaringer med Mailchimp?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Østergaard:
Men du kan bare teste os ...

Det vil jeg kigge på, når der er lidt mere luft. Nu har vi lige fået sat MailChimp op, så det bliver dog det vi kører med i første omgang.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at der er en ret så bred enighed over hele linien her, så tusinde tak for jeres tilbagemeldinger, de er yderst værdsat.

Mailchimp bliver helt sikkert det næste jeg skal give mig i kast med, da det passer perfekt til mit budget Yes

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogle der ved om der er en forskel på at man bruger mailchimp og så sender 3000 emails ud samtidig, og så sende 3000 emails ud en efter en i f.eks outlook.


Vi er lidt bekymret for om man ender i spammailen hvis man sender for mange på en gang. Er der hold i dette, eller er det bare noget volapyk. Tænkte nogle af jer maileksperter måske vidste det.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels: Vi har ingen plan om at matche et gratis abonnement som MailChimp, ej heller et produkt til 49 kr. i måneden. Det matcher ikke vores strategi. Vi er absolut ikke dyre, men vil omvendt gerne tage lidt for serviceren så der er til gratis opstartshjælp, løbende dansk support osv. osv.

Dennis: Outlook er til håndskrevne mails. Email marketing systemer er der mails, hvor du sender over 50 ens mails. Der er mange årsager, både af teknisk karakter, mails beskaffenhed (f.eks. header, afmeld, list-unsubscribe osv.). Derudover kommer restriktioner hos alle seriøse udbydere af hosted Outlook mv. - ingen bør tillade mere end 100 samtidige mails.

Kim

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Østergaard:

De kunder vi konverterer fra MailChimp til MailPlatform øger i gennemsnit deres omsætning med 30% fordi vi ganske enkelt leverer bedre :)

Hvordan kan en 100% ens mail konvertere bedre fordi den er sendt ud fra en anden mail server?

Hvis designet er 100% ens har en mail server da ingen betydning. Men nu er du jo heller ikke helt uvildig :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er absolut ikke uvildig ifht. leverandørvalg.

Omvendt har andre udbydere mange kunder som vi ikke vil røre med en "ildtang".

Jo serveren har stor betydning.

Du kan prøve at kigge lidt her: http://wiki.emailmarketersclub.com/page/Deliverability

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er ikke for at virke bedrevidende, men jeg tvivler rigtig meget på, at du kan dokumentere det der postulat i en valid test.

En valid test værende et nyhedsbrev, hvor du sender f.eks. 50% ud på mailchimp og 50% ud på mailplatform på samme dag, med samme indhold og på samme tid.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Var nok klar over, at jeg rørte ved noget følsomt her ... at drøfte en freemium service :).

Nej det har vi ikke lavet en egentlig samme dag split test. Men et skifte fra dag til dag, på kunder som sender daglige deals mv., fortæller de tal jeg nævnte før.

Kim

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Østergaard:

Var nok klar over, at jeg rørte ved noget følsomt her ... at drøfte en freemium service :).

Nej det har vi ikke lavet en egentlig samme dag split test. Men et skifte fra dag til dag, på kunder som sender daglige deals mv., fortæller de tal jeg nævnte før.

Kim

Men der er jo selvsagt rigtig mange faktorer, der kan afgøre, at de daglige deals konverterer bedre end før. Det kan lige så vel være et spørgsmål om mere attraktive deals fra udbyderen, større tilvænning fra forbrugerne til konceptet eller blot at virksomhed bag har fået mere erfaring med e-mail marketing, hvilket gør dem i stand til at ramme deres kunder langt bedre end tidligere.

Er ikke i tvivl om, at jeres system fungerer rigtig fint, men jeg synes, at det er en lige hård nok udmelding, at I som mailserver alene skulle forbedre kundernes konverteringsrate med 30%, når der ikke er foretaget en egentlig splittest.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var naturligvis efterprøvet over en 14-dages periode på flere kunder.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)