Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossister/distributører af legetøj og udstyr

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igang med undersøgelses stadiet omkring opstart af en netbutik.



Jeg vil gerne sælge legetøj og udstyr og tænker om der er en som kan komme med gode fif til hvordan jeg får disse frem ved søgning på f.eks. google?



Har søgt på alt muligt og det er godt nok begrænset hvad jeg får frem, der må være meget mere.



Eller er der et samlet sted man kan se grossister/distributører af disse ting?





 



 





 





Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit link og jeg tager det ikke som en fornærmelse, men vil dog gerne kommentere lidt på det...

Nu er jeg ikke helt så meget "idiot" som den artikel udlægger situationen om at starte op som iværksætter - jeg har gjort mig mange tanker omkring det at skulle starte op.



Jeg har allerede haft kontakt til MANGE distributører og har også allerede en aftale i hus vil jeg så sige. Jeg har selvfølgelig også fået mange afslag, men sådan er det jo når man endnu ikke er startet op og her skal nævnes det er afslag vedr. tøj. Jeg har også fået ja til to tøjmærker, men har dog valgt at give det en anden drejning og starte op med legetøj og udstyr. Senere hen kan jeg så se hvordan det går og tage tøj ind til den tid.



Jeg er igang med budgetter osv.

Jeg efterspurgte bare om der var en smart liste f.eks. hvor man kunne se dem samlet. Jeg ved der er Formland messen, som jeg overvejer at tage til her i august, men spørgsmålet er om jeg er fri lige på det tidspunkt, det undersøger jeg stadig mulighederne for.



Men igen tak for dit svar og jeg kan sagtens følge dig i det, men igen, ja så er jeg lidt længere end bare det stadie at man tror det er LET at starte op, for det er ikke for nogen, det tror jeg ikke på.







 











Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gitza,

Min kæreste har tidligere været igang med overvejelserne om opstart af en webbutik, inden for legetøj - det blve dog ikke til noget i først omgang af andre årsager. Jeg vil derfor helt klart anbefale dig at tage fri fra hvad der nu skulle komme i vejen og tage på formland. Selvom det så vidt jeg husker ikke er virksomhedsmessen vil der stadig være en stor del af de danske grossister inden for legetøj, og du får en exeptionel mulighed for at se og mærke på kvaliteten af de forskellige mærker.





Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder jo så også nu, som om du har været i gang med hjemmearbejdet, som det kræver..  ;-) ... det så bare ud på dit første indlæg som om, at du havde brugt nogle timer på Google og ikke rigtig fundet noget, og så hoppede du herind efter svar... Det ses gang på gang, at folk tror det er nemt..  men hvis du allerede har kontakt til distributører, så er du jo allerede et godt stykke af vejen..

Se om du ikke kan få lavet en markedsundersøgelse på legetøjsmarkedet.. hvem er dine konkurrenter.. .interessenter... målgruppe... hvor mange penge tjener dine konkurrenter i forhold deres antal ansatte .. og sådanne ting...

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gitza83.




Det er min opfattelse, at der er rigtig mange penge at tjene på at sælge legetøj fra en rigtig flot og brugervenlig webshop.
Det er også rigtig mange webshops af den type, så der må være noget om snakken.
Du skal skille dig ud fra mængden ved dine produkter, som skal være af god kvalitet. Hvor mange gange har du ikke selv set legetøj, importeret fra Østen, som rent ud sagt var noget værre bras - og oftes farligt for børnene. Der findes også et hav af regler på området, som man skal have 112% check på ellers er man lukket, førend man egentlig er startet op - og det var jo ligesom ikke meningen, vel?



Tag et kig på alle de mange andre webshops, som sælger legetøj og lær af disse. Nu nævner du udstyr, hvilke udstyr er der tale om her?




Findes der ikke en overordnet organisation i Danmark indenfor legetøj, som kan hjælpe dig lidt videre i din søgen?





 

Du skal igang nu, hvis du skal have julehandlen med, børn bliver i dag forkælet i uhørt grad.




Børnetøj og lignende ville jeg ikke turde røre med en ildtang, der er alt for mange om buddet.





 

PS: Læs også diverse artikler m.m. bl.a. fra Christian fra Effektiv Markedsføring, han ved noget om emnet.
Du finder ham her: www.effektivmarkedsfoering.dk






 

Brian: Du fik smilet frem  Rigtig god og rammende artikel i din blog. Jeg kan ligefrem se dig for mig, rive dig i håret, da du skrev artiklen. Jeg må nok hellere læse lidt flere af dine artikler, som alle kan lære af





 

Ønsker dig alt held og lykke med din nye webshop, Gitza83





Peter
Danmarkshop.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-08-2007 08:17:22 Forfatter: Brian Brandt
Bare lidt opkast fra min side, tag det som at du skal forholde dig kritisk, ikke en fornærmelse...
Et indlæg jeg skrev på min blog om din situation... Engros leverandører og investeringer



 

Med al respekt, så er det godt nok overraskende for mig, at du kan komme frem til sådan en konklusion udfra det indlæg ;o)

 

Nu læste jeg lige et par andre artikler på din blog og jeg må være ærlig og sige, at jeg synes at du fremstiller andre mennesker, som om de ikke kan tænke selv og det gør ikke, at jeg får lyst til at læse flere artikler.

 

Et godt råd herfra vil være, at du skifter stilen ud, så du virker som om du faktisk er interesseret i at hjælpe, fremfor at udstille andre mennesker som de rene tåber  (Læs: din blog virker ikke venlig og hjælpsom på mig)

 

Det skal ikke opfattes som en fornærmelse, men som konstruktiv kritik...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter
Danmarkshop.com

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :


Med al respekt, så er det godt nok overraskende for mig, at du kan komme frem til sådan en konklusion udfra det indlæg ;o)


Nu læste jeg lige et par andre artikler på din blog og jeg må være ærlig og sige, at jeg synes at du fremstiller andre mennesker, som om de ikke kan tænke selv og det gør ikke, at jeg får lyst til at læse flere artikler.


Et godt råd herfra vil være, at du skifter stilen ud, så du virker som om du faktisk er interesseret i at hjælpe, fremfor at udstille andre mennesker som de rene tåber (Læs: din blog virker ikke venlig og hjælpsom på mig)


Det skal ikke opfattes som en fornærmelse, men som konstruktiv kritik...


Tja, man kan jo mene hvad man vil :-) .. men jeg vil nu egentlig bare sætte tanker i gang på folk, få dem til at se lidt kritiske på deres egne projekter... sarkasme er nu også en svær ting at vise på en blog, når nu 60% af det sagte ord er kropssprog... om jeg udstiller folk som tåber er måske lidt overdrevet, jeg mener nu bare at de mange gange ikke tænker sig godt nok om før de springer ud i projekterne.. og så mener jeg man brænder nallerne...
Jeg nedvurderer ikke mennesker for at blive iværksættere, tværtimod.. jeg opfordrer folk til det.. men med den forudsætning, at man er forberedt når man gør det... 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-08-2007 11:04:47 Forfatter: Brian Brandt [

Tja, man kan jo mene hvad man vil :-) .. men jeg vil nu egentlig bare sætte tanker i gang på folk, få dem til at se lidt kritiske på deres egne projekter... sarkasme er nu også en svær ting at vise på en blog, når nu 60% af det sagte ord er kropssprog... om jeg udstiller folk som tåber er måske lidt overdrevet, jeg mener nu bare at de mange gange ikke tænker sig godt nok om før de springer ud i projekterne.. og så mener jeg man brænder nallerne...
Jeg nedvurderer ikke mennesker for at blive iværksættere, tværtimod.. jeg opfordrer folk til det.. men med den forudsætning, at man er forberedt når man gør det...







 



;o)



 



Min pointe er blot, at hvis jeg opfatter det sådan, så kan du være sikker på, at der også er andre der gør.



 



Man kan hjælpe og opfordre på mange måder, men hvis du starter med at, på det nærmeste, latterliggøre folk, så har forsvarsmekanismerne sat ind og så er der ret sor risiko for, at de ikke ''lytter'' til resten. Som sagt....det var ment som konstruktiv kritik ;o) 



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)