Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurs Hjælp

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej,

hvor er det fantastisk at der er så mange og hurtigt der har svaret mig, mange gange tak!

jeg har selv lavet en del research siden og ville høre om der er nogen herinde der har hørt om en virksomhed der hedder :

Dansk rekonstruktion? www.danskrekonstruktion.dk

Jeg blev meget begejstret for flere ting på deres hjemmeside, men problemet er jo tit at når noget lyder for godt, er det det tit også.

så nogen der kender til det?

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

En PM?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke dansk rekonstruktion - kunne læse lidt om dem her http://www.amino.dk/forums/t/145717.aspx - men man skal i alle fald passe på, for der er altid nogen der vil tjene lidt på at hjælpe med konkurs. Det kan være de er gode, men det som stod her var ikke i sig selv positivt. 

Du skal altid få set på muligheder for rekonstruktion og frasalg af aktiver - og det vil en hver god advokat med lidt speciale i konkurssager kunne hjælpe med - du skal bare se at komme igang. Hvis du googler efter en konkurs advokat vil der være mange, læse dem lidt igennem   http://bit.ly/UADYC2 Der vil du kunne vælge og vrage og ringe til et par stykker og høre til pris. Laveste pris er lige som med bøffer - ikke nødvendigvis bedste pris, så spørg lidt ind - men kom igangSmile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke dansk rekonstruktion
Dansk rekonstruktion fungere som såkaldt "selskabsbedemand" hvis formål primært er at indsætte en proforma ledelse inden en overhængene konkurs, således at firmaets reelle ledelse ikke knyttes til konkursen. Selskabets "ydelser" er derfor ikke særlig relevante i forbindelse med et personligt ejet firma.

Direktøren for Dansk rekonstruktion er iøvrigt Bryan Göddert som du også kan læse mere om her og her

Efter som at der er tale om et personligt ejet firma vil der i givet fald blive tale om en personlig konkurs, hvilket er en meget ubehagelig og dyr løsning, men det kan i nogle tilfælde alligevel være den bedste løsning, men det er kun i tilfælde hvor gælden er så stor at det er urealistisk at man på noget tidspunkt vil kunne tilbagebetale den og at der er realistisk mulighed for at man vil kunne opnå gældssanering i forbindelse med konkursen.

Ellers vil det være en billigere løsning bare at lukke firmaet og træffe aftale med de forskellige kreditore om afdragsordninger og akord.

Jeg vil foreslå dig at tale sagen igennem med en fornuftig advokat der også vil kunne hjælpe dig med at opnå aftaler med dine kreditore.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David Brodin Larsen:
Cookie:
Kender ikke dansk rekonstruktion
Dansk rekonstruktion fungere som såkaldt "selskabsbedemand" hvis formål primært er at indsætte en proforma ledelse inden en overhængene konkurs, således at firmaets reelle ledelse ikke knyttes til konkursen. Selskabets "ydelser" er derfor ikke særlig relevante i forbindelse med et personligt ejet firma.

Jeg havde det stærkt i baghovedet, men kunne ikke lige finde noget om det. Jeg vil som du mene det er ubrugeligt her og med en gæld på ca 1 mio holdt op mod en familie med hus og bil osv - næppe noget der kan udløse gældssanering umiddelbart, men vi er jo enige. Fat en god advokat - beslut om moms/skat skal ha prioritet og få aftale med kreditorer og banken, som sikkert ikke har interesse i at rive huset med ned - men det kan en god advokat hjælpe med

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)