Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er sku lidt stolt over min side 1 i Google

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for virke negativ, det er flot og kan godt lige din side ;) - men... Du ligger på side et på søgeordet "northregion" som har 12 eksakte søgninger pr. måned, tror desværre ikke det giver den store trafik. 

Mvh SA

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ser ud som om du har trykket på flere resultater fra northregion, og derfor ser det ud som om du har top 10 - men det er ikke billedet desværre

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk

Jeg tror Frank mener du skal søge northregion.dk og ikke northregion og gør man det så er alle links på side 1 noget med hans side at gøre og også der kommer site links frem.

/Lars

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:
jeg har dig på northregion på 1 med kun 12 søgninger månedligt lokalt og derfor ingen konkurrence og besøgende på det keyword! samt en 7 plads, ellers er alle de andre ikke dine!

Det lyder underligt. Jeg har lige prøvet på min laptop (helt logget af) Prøv at skriv northregion.dk  så skulle jeg gerne ligge på alle 10 forsidepladser.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke herfra. Det er sådan noget der får hjertet til at banke lidt hurtigere, når sådan noget sker for en.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Andersen:
Du ligger på side et på søgeordet "northregion" som har 12 eksakte søgninger pr. måned, tror desværre ikke det giver den store trafik. 

Du misforstå mig, nej jeg får intet trafik fra mit domænenavn, det er heller ikke umiddelbart meningen.  Pointen er at man med sin author-rank og Google+ profil kan tage ALLE pladser på side 1 hvis man er på de sociale medier osv. samtidig vil jeg også vise at jeg er blevet "belønnet med site-links" Det er ikke så ofte man ser site links på sider af min kaliber.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ja hvis jeg søger på northregion.dk ligger du naturligt nok på alle top ti pladser :) det gør stort set alle hjemmesider med deres egen web url :)

hvis jeg søger på min egen hjemmesiode dbot.dk - har jeg også alle ti pladser stortset og sådan vil det være med de fleste -behøver jeg sige ingen søgninger registreret direkte på din webshop url månedligt!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok drenge, drenge.

Glem mit indlæg det er ikke noget usædvanligt i det. Beklager jeg har spilt jeres tid,

Hav en god aften.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En sejr for Frank Rasmussen, er ikke nødvendigvis hvad vi andre antager som en sejr.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 4 (35 indlæg)