Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af wooCommerce/Wordpress.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Beklager at måtte hive en gammel tråd frem igen, men har fulgt din guide, og har stadig store problemer. Når jeg uploader filen til plugins, sker der intet. Uploader jeg den derimod til:

wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languages

Er der kun én knap der ændres til dansk: "Gå til kassen". Alt andet er stadig engelsk. Wordpress er på dansk.

Nogen idé til hvad der går galt? Har kigget filerne igennem i PoEdit og der er det hele oversat korrekt.

Pft. :)

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Lo:

Hej Mette

Beklager at måtte hive en gammel tråd frem igen, men har fulgt din guide, og har stadig store problemer. Når jeg uploader filen til plugins, sker der intet. Uploader jeg den derimod til:

wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languages

Er der kun én knap der ændres til dansk: "Gå til kassen". Alt andet er stadig engelsk. Wordpress er på dansk.

Nogen idé til hvad der går galt? Har kigget filerne igennem i PoEdit og der er det hele oversat korrekt.

Pft. :)

Mvh.

Jesper

Har du checket om dit theme er oversat? 

Tilmeldt 17. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Det havde jeg faktisk tjekket - men så opdagede jeg at temaet brugte da-DA.po navngivningen i stedet for da-DK.po. Da jeg rettede den til DK passede halvdelen af oversættelsen pludselig. Men nogle knapper og andre steder, er det helt umuligt at få til dansk :( Se vedhæftning.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret normalt, af hvad jeg har set, at et theme godt kan have en dansk po fil, men ikke sikkert alt (langtfra) er oversat, så prøve at checke den po fil med f.x. poedit. Jeg så det med et theme i sidste uge hvor po filen slet ikke havde alle sætninger/ord men kun 10% så jeg var nød til at kopiere den engelske over i en dansk som jeg så kunne oversætte. 

Tilmeldt 17. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt. Har dog brugt mange timer efterhånden på at søge efter netop sætningen "Update Cart" med PoEdit i tema sprogfilerne. Woocommerce er ret godt synes jeg, men sprogændring er ikke for børmn :D

Tak for du tager dig tid til at svare i øvrigt ;)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Men har du checket om den danske theme po har alt som den engelske har? 

Der er sf. også den potentielle mulighed at themet nogle steder slet ikke bruger sprog strenge - men det skal du så checke i templates. 

Tilmeldt 17. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - tak det vil jeg tjekke Yes

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)