Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til design, funktionalitet og materialevalg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er pt. igang med at udvikle et fysisk produkt og i den anledning søger jeg input til både design, funktionalitet og materialevalg.

Min prototype af produktet er en HOLDER, som er lavet i bosch profil. Derudover har den to holdedele, samt drejedele og forskydningsdele. Mit problem ligger i at finde den rette teknologi og det rette materialevalg til denne HOLDER, så jeg skal udvikle og tilpasse så få komponenter som muligt. 

Er der nogle der har erfaringer med lignende tiltag og derfor kender til valg af materiale, samt holde-, fæstne- og drejeteknologi?

Derudover skal produktet selvfølgelig have det rette design, så det er attraktivt overfor køberne.

Med venlig hilsen

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det kan godt være at jeg kan hjælpe dig. Tror du bliver nødt til at uploade et billede af genstanden, da det er lidt svært at forstille sig.

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg ikke har udloadet et billede, skyldes at jeg ikke vil have idéer som var for "farvet" af min prototype. Men uploader lige et billede alligevel, så grundelementerne i den kan ses. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)