Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af ananas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg overvejer at starte en forretning op hvor jeg skal bruge en masse ananas :)

Så er spørgsmålet jo hvor får man lige en hel masse af dem til en billig penge, men stadig i god kvalitet. Dvs. så billig som muligt uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Er der nogle her der har nogle ideer til hvor man kan henvende sig hvis man gerne vil købe 1000,2000 el. 10000 ananas - mange ananas :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi snakker friske ananaser? 

Der er nogle regler for import af frugt og grønt, jeg er ikke super meget inde i reglerne for ananas så det må du selv undersøge.

Men jeg ved at Costa Rica er én af de lande der producere flest ananaser, og ved at google lidt fandt jeg Del Sol Fruit som eksportere blandt andet ananas

Edit: Umildbart ser det ud til at for at fylde en 40fods container skal der 21 paller á 80 kasser til. Hvor mange der er i hver kasse afhænger af størrelsen, de små går der 12 til en kasse. Og så skal du altså importere ca. 20.000 ananaser.

Hvis du f.eks. kun skal bruge 1.000 stk så vil jeg nok prøve at høre på grønttorvet om ikke der er én der kan skaffe dig en uhyr god pris. 

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er en god pointe.

20.000 er måske lige i overkanten i starten...Det skulle gerne være når forretningen er oppe og køre :D

1000 er nok mere realistisk til at starte med.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til systemfrugt... det ville ihvertfald være mit første bud. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

bumle90:

ja det er en god pointe.

20.000 er måske lige i overkanten i starten...Det skulle gerne være når forretningen er oppe og køre :D

1000 er nok mere realistisk til at starte med.

1.000 er nok et for lille parti til at det kan betale sig for dig selv at gøre det, i forhold til din besparelse. Hvis du er seriøs så prøv at ring til en på denne liste, og hør dem om de kan hjælpe dig. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede ideer.

Tak for alle inputtene. Dem går jeg videre med :)

Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Fra  HM FOODS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bumle90, 

Da dit indlæg er en smule gammelt, vil jeg lige høre hvorvidt du er med dit ananas-eventyr.

På forhånd tak, venligst Husi Mugwaneza.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)